Translate

środa, 11 października 2017

Trzymam się

W naszym klimacie post warzywno-owocowy powinno przeprowadzać się w okresie letnim, ze względu na wychładzające działanie warzyw i owoców . Dodatkowo, duży niedobór kaloryczny powoduje znaczne wyziębienie organizmu. Ponieważ lato w tym roku było dla mnie bardzo intensywne, zdecydowałam przejść post właśnie teraz.

Aby nie doprowadzić do wyziębienia organizmu, piję dużo gorących herbat - głównie zieloną, ale też ziołowe, gorącą wodę z cytryną, świeży sok  zawsze ciepły. Oprócz tego stosuję gorące kąpiele. Chciałam połączyć kurację z łagodnymi ćwiczeniami fizycznymi, albo spacerami, ale na razie ani pogoda , ani moje nastawienie nie pozwalają na to. 

Wczorajsze menu:



Pozdrawiam Wszystkich, życzę pięknego dnia i słonecznej pogody :)

2 komentarze:

  1. Wygląda apetycznie i kolorowo :) Trzymaj się MM, jako i ja trzymam kciuki za Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo - im więcej tych kciuków tym lepiej, tym większa motywacja i siła... :))

    OdpowiedzUsuń