Translate

niedziela, 5 lipca 2015

Zasłyszane

podczas spaceru z psami.

Idę sobie polną drogą i mijam dwie panie, które zbierają zioła i słyszę jak rozprawiają o ich zaletach.
Jedna właśnie zaczyna zrywać wrotycz. Druga patrzy chwilę na nią, po czym mówi:
- słuchaj, ale po co ci ten wrotycz?
- no jak to po co....? bo... bo lubię!
- a ja tam lubię chmiel - ripostuje druga

;)))

Ps. Piękna, upalna niedziela - 31 stopni C! Tak lubię!
   
      Chwilo trwaj!


miłego wieczoru Kochani i jeszcze coś fajnego dla Was :)





14 komentarzy:

  1. u mnie 34 było, nie jestem zwolenniczką............

    poleciałam pogodeę na 1 obejrzeć, jutro lżej..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wiaterek był, więc odczuwalna 27 - do zniesienia ;)

      Usuń
  2. Zległam pod jedynym drzewkiem na lotnisku ... miło było.... byłoby milej, gdyby meszki poleciały precz :)
    Miłego wieczoru Maminko i lekkiego tygodnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i u mnie meszki - wczoraj nie dały posiedzieć w ogrodzie

      zazdroszczę Ci tej wspaniałej pasji :))

      Usuń
  3. U mnie 32 w cieniu,ale ja juz zaprawiona ;))
    Tez lubie wrotycz,u nas nie widzialam,nie rosnie,ale ja lubie tylko na niego patrzec.Nieumiejetne stosowanie moze bardzo zaszkodzic.
    Taka mundra jestem bo se wyGooglalam;)
    Milego tygodnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jednak wolę chmiel - ale od czasu do czasu, co by w alkoholizm nie wpaść ;)))

      miłego Małgoś :*

      Usuń
  4. a ja tam lubię wzmocnione wisienki albo sfermentowane winogrona ..... :)))
    u mnie 36 w cieniu... bez jednego powiewu wiatru... koszmar!!!
    Miłego tygodnia MM... nie daj się sfrustrowanym petentom! :) :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))

      to masz patelnię...u mnie mokro i rześko

      Miłego dnia Emko :) ... o! - a teraz to nawet leje

      Usuń
  5. Gorąco jak cholera. Na plażę i owszem bardzo chętnie bym pobiegła. W biurze (bez klimy) nie idzie wytrzymać.
    Dobrego dnia Maminko :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie od rana deszczowo i aż 21 stopni - wot polskije morie :(

      Julio dobrego dnia i trzymaj się :)

      Usuń
  6. Nice post, things explained in details. Thank You.

    OdpowiedzUsuń