Translate

wtorek, 7 lipca 2015

wtorek...

moja psiarnia wykończona wczorajszym późnym, prawie nocnym spacerem - szczególnie mały - wygląda tak!...i nie jest to stan normalny, bo zwykle o tej porze są już wysikane :)))


a dzionek o taki! - słońce i owszem, ale tylko 16 stopni C - mam nadzieję na więcej;)))

poniżej lawenda gotowa do ścięcia i chyba zrobię to dzisiaj...wiadereczko wykonane własnymi rencami ;)
 i różyczka, którą dostałam wiosną w prezencie - pamiętacie...
a która teraz wygląda tak: :)

 życzę Wam ciepełka..oj! nie, ciepełka już nie :))))) ale chociaż słoneczka...i pozdrawiam serdecznie :)

26 komentarzy:

  1. No i zachwycam się wiadereczkiem. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Julcia, jak znajdziesz gdzieś takie zwykłe ocynkowane to daj namiary, bo ja ostatnio szukałam i nigdzie nie znalazłam a chciałabym zrobić w prezencie....i Tobie również zrobiłabym podobne skoro tak Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze poszukać trzeba, może w jakichś wiejskich sklepach?
      Bo w mieście to same plastiki!

      Usuń
    2. to które jest na zdjęciu kupiłam dawno temu w Ikei, ale ostatnio jak tam byłam to nie widziałam :(

      Usuń
  3. MASZ RĘKĘ DO ROŚLIN :))) ZAZDROSZCZĘ, BO JA JESTEM MORDERCĄ :((( ZNACZY WSZYSTKIE WYKOŃCZĘ, NAWET KAKTUSY...

    Upsss, caps lock :(
    Psieńki cudnie zmordowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tą ręką to jest różnie ;)), ale staram się :)

      wczoraj wróciliśmy ze spaceru grubo po 22-giej....

      Usuń
  4. już dawno nie pokazałaś swojej pracy, a takie śliczne są........ :)
    róże niech kwitną na radość i uśmiech

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wiadereczko zrobiłam już dawno, ale w domu nigdzie mi nie pasowało, wyniosłam więc do garażu, a przypomniałam sobie o nim jak dostałam tę piękną lawendę

      :))

      Usuń

    2. lawenda cudna, a jeszcze w takiej oprawie!!! nie mogę się nadziwić Twoim cudownościom. Tym bardziej, że moja S. cudnie się prezentuje :)

      teraz poszukaj miejsce na sadzonkę lubczyku, bo po komentarzach u mnie, można się domyślać, że większość ma.
      :)

      moja szwagierka sadzonkę dekoracyjnie ma, ale w zupie to już nie koniecznie :)))))

      z ciepłymi pozdrowieniami....

      Usuń
    3. muszę pomyśleć, o tym lubczyku! tylko podobno dość ekspansywny jest! czy to prawda?

      Usuń
    4. to racja może wyrosnąć z niego krzew ok metra wysokości. To może w doniczce w ziemi, az tak się nie rozpanoszy... :)

      Usuń
    5. tak będzie najlepiej, w tej doniczce...
      :)

      Usuń
  5. patrzyłaś w Ikei, tam widziałam ocynkowane wiaderka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kiedy tam byłaś Graszko? bo ja byłam jakoś tak w połowie czerwca i nie zauważyłam...

      Usuń
  6. a ja życzę Tobie ciepełka bo wiem, że je kochasz :)
    Twoje otoczenie jak zwykle piękne! :) :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, przyjmuję z otwartymi ramionami :))

      Emko, jesteś łaskawa :***

      Usuń
  7. Urocze pieski i widać, że im dobrze u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepła, to dla Ciebie... Tobię życzę takiego, jakiego pragniesz :)

    śliczne kwiaty, psie oczy

    OdpowiedzUsuń
  9. i Ty mówisz, że moje eksperymenty ogrodnicze bija Twoje na głowę??? NIE ZGADZAM SIĘ :))) kocham Twoje rośliny i ogród i pieseczki, szczególnie biszkopcika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja, i mówię to szczerze, nie wyhodowałabym od nasionka tak cudnych stokrotek, nie ma szans!! :)

      :))

      Usuń
  10. Zachwyciła mnie ta Twoja lawenda :) Od jakiegoś czasu chodzi za mną ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja lubię :) ...kiedyś rosła sobie w ogrodzie, ale wiatr i ziąb zrobiły swoje

      Usuń
  11. Ja to mam zaleglosci:)
    Jak zwykle pieknie!!,wiaderko wpadlo mi w oko.Podziwiam ludzi ktorzy potrafia takie cudenka tworzyc,sliczne.
    Mam pytanko,czy na plastiku tez mozna dzialac ,czy tylko na metalu(bo wiaderko metalowe?)
    Zreszta co ja sie pytam jak kompletnie nie wiem o co kaman ,musiala bym do Ciebie na szkolenie jakies sie wybrac.
    Piesionki dostaly wycisk,nie ma co;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to dobrze, że Ci wpadło ;)))

    OdpowiedzUsuń