Translate

sobota, 18 listopada 2017

Pracowita sobota


Plany na dzisiaj były bardzo ambitne, ale gdyby nie pomoc młodzieży, to z realizacją mogło być różnie.
Remonty - sprawa wyczerpująca i ...doprowadzająca (prawie) do rozwodu.

Zaczęło się od lekkiego śniadania, z dużą ilością miodu. Maruda to słodki chłopak (czasami).




Sobotnie ranki rezerwuję dla siebie. Tak było i dzisiaj, pomimo nawału roboty...


Robota od rana szła jak po grudzie - mnie szła jak po grudzie, bo chłopy dawały radę.



W planie były pierogi z kapustą i mięsem - zapowiadało się pracowicie, a mnie opanował totalny leń... :/
No ale słowo się rzekło... Najpierw zaczęłam od farszu, który tak na prawdę miałam zrobić wczoraj. No ale jak?!, kiedy ze zmęczenia nogi same niosą na kanapę, a oko zamyka się błyskawicznie. Przeważnie tak kończę każdy tydzień pracy....

Mięso, przyprawy i kapustę wrzuciłam do szybkowara, dzięki ci Boże, że go mam...a jak oszczędność energii?!



A jak zabrałam się za ciasto, to okazało się, że mam znikome ilości białej mąki - dosypałam razowej. Całość zalałam prawie wrzątkiem i wszystko wyszło okej!



Na prawdę smaczne! A właściwie to PY-CHA!!! Chłopaki młóciły, ino im się uszy trzęsły ;)

A potem to już tylko zmywałam, zmywałam, zmywałam... i jeszcze raz zmywałam, i po obiedzie i po malowaniu... :/

A jak wygląda remont??!! Ano tak:


Na remonty

Tańcowała szczotka z mopem
Gruba baba z chudym chłopem

Dmucha gwiżdże, deszczem siecze
Znów remonty masz człowiecze

Chłop uparty i nie słucha
Baba beszta lekkoducha

Wkurw ogólny wszystko psuje
Nic nikomu nie pasuje...

Stres, zmęczenie, w krzyżu łupie
Wszyscy remont mają w dupie

Chłop dokładny, pracę mnoży
Baba wściekła, sięga noży...

Konflikt zbrojny się rozkręca
Baba z Chłopem się nakręca

W sukurs biegnie im rodzina
Studzi zatarg w pół godziny

Morał pewien wysnuć można
Remont - sprawa to katorżna


2 komentarze:

  1. Kobieto!!!,!
    Przy remoncie Tobie chcialo sie jeszcze pierogi lepic!!, i Ty mowisz ze len Cie ogarnal!!!
    No to w takim razie na mnie nie ma juz okreslenia,mnie sie nie chce nawet ostatnio do sklepu po chleb pojechac.
    Chwali sie to ze znajdujesz czas dla siebie,tak trzeba,trzeba o sobie pamietac,ba,powiem ze powinno sie nawet troche w zyciu byc egoista.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maga, a co ja poradzę,że ja taka głupia jestem ;)))

    A tak na poważnie - po prostu obiecałam i tyle, i choćbym na pysk miała paść to obietnicę spełnię. Młodzież uwielbia mamusine jedzonko, ze szczególnym uwielbieniem pierogów :)))

    Buziaki i przytulaki dla Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń