Translate

piątek, 17 listopada 2017

Młynarz i młynarzowa


Wczoraj się działo. 
Pył to miałam wszędzie, no wszędzie!  ;)))
A najwięcej między zębami - zgrzytało, oj zgrzytało... ;))))

Jasny gwint! 



 Wiosną czy latem to można  by było okna szeroko otworzyć...ale nie! 



 "Bo to zawsze jest najgłupsze, kiedy kto się przy czym uprze..."



Dodatkowo wczoraj Dziadek stoczył bój, w Lidlu! Był dzielny i zdobył! Ale ciężko było, oj ciężko!
Jeden z dwóch, ukryty głęboko,  Dziadek jednak zawalczył i jest!



Miłego dla Was :)

8 komentarzy:

  1. Nie znałam tej rymowanki :) Myślałam, że to będzie tylko pochlapanie farbą, a to równanie na gładź - będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boy-Żeleński... :))

      sie zobaczy, sie okaże... ;)))

      Miłego dnia BB :)

      Usuń
  2. mnie czeka pylenie kolejnego pokoju, już się nie mogę doczekać ;D ciekawe gdzie ten pył mi powłazi, pewnie sprzątać będę kolejny rok. miłego remontu życzę, bez złośliwości oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może teraz , przed Świętami to nie jest najlepszy pomysł? Zobacz co dzieje się u mnie - urobiona jestem! Nie było by jeszcze tak najgorzej gdybym nie musiała chodzić do pracy, ale muszę... ja to lubię takie sprawy załatwiać latem, w czasie urlopu, kiedy jestem totalnie wyluzowana :)

      Usuń
  3. a u nas jeszcze po mnie zachował się taki większy rozmiar..... już za chwilę bedzie czas na niego... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, to super! po mnie, czego bardzo żałuję, nic się nie zachowało...to gratuluję :) to będzie piękny czas :*

      Usuń
  4. Widzę, że u Ciebie remont w pełni, miej dobry czas, sprzątanie tego pyłu jest czymś, czego nie lubię... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wczoraj sytuacja klaruje się powoli, zaczyna być czysto i miło ... ;)

      Serdeczności eM :*

      Usuń