Translate

czwartek, 23 stycznia 2014

Widzisz, Marto.....

19 komentarzy:

  1. Nie można nigdy poddać się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wyskoczyl komunikat o jakims bledzie ,nie moge odtworzyc,ale i tak zgadzam sie z Julia:)))

      Usuń
    2. Kraj krzyży i chleba,
      Kupisz tu prawo "na lewo",
      Bo tu już nic nie liczy się,
      Kraj piekła i nieba,
      Sprzedasz tu prawo "na lewo",
      Bo zło tu kpi z wiary Twej,

      Widzisz Marto jak to jest,
      Tu naszym strachem karmią się.
      Dla nich prawo, dla nas słabość,
      Nasz lęk, nasz strach jest siłą ich!
      Znów nas zwiodą Ci na szczycie schodów,
      Kto wie, kto wie, który raz?
      Widzisz Marto jak to jest,
      Tu zwykli ludzie boją się.

      Kraj krzyży i chleba,
      Kupisz tu prawo "na lewo",
      Bo tu już nikt nie broni Cię,
      Kraj piekła i nieba,

      Sprzedasz tu prawo "na lewo",
      Bo zło tu kpi z wiary Twej.
      Widzisz Marto jak to jest,

      Nie można nigdy poddać się,
      Poddać się,

      Poddać się,

      Nie

      Usuń
    3. robię co mogę... w tym dziwnym kraju, w którym wszystko z dupy strony

      Usuń
    4. Nie wiem dlaczego wywalilo mi komentarz...moze troche za bardzo pojechalam na rzad;))))
      Dziekuje za tekst:)
      Sie tylko nie denerwuj:)

      Usuń
    5. Z dupy strony? Uważaj, bo Cię oskarżą o szerzenie filozofii gender :)))))))

      Usuń
    6. No muszę uważać :))))))))))) Choć za cholerę nie mogę pojąć ani zrozumieć tej całej filozofii....

      Usuń
  2. Uwielbiam te Twoje muzyczne perełki.
    Ja się nigdy nie poddaje, brnę dalej, tylko czasem napadają mnie chwile niepewności i wielkiej słabości.
    Ściskam gorąco i śle Pozdrowienia :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś między krzyżem i chlebem powinno być miejsce na człowieka, ale z tym coraz gorzej, choć to przecież człowiek upiekł chleb, zrobił krzyż i przybił do niego człowieka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie to chcę powiedzieć, dokładnie To!!! Miejsce dla człowieka!!!! Czy ono kiedyś będzie w tym kraju????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce jest, ale głównie dla tych, którzy się potrafią przepychać. Reszta pod wycieraczką :P

      Usuń
    2. nie wiem jak sie zyje w Polsce teraz, bo bywam urlopowo i ciesze sie ze widze bliskich,
      ale doskonale pamietam choc bylo to dosyc dawno, ten niesmak ktory mi towarzyszyl wyjezdzajac....

      Usuń
    3. Wiekszosc doroslego zycia spedzilam poza granicami Polski, bez problemu przystosowywujac sie do zycia w zupelnie obcym kraju. Za drugim razem nie znajac zupelnie jezyka.
      Tylko w Polsce mi nie wyszlo :(((

      Usuń
    4. Emmo, ja pracuje głównie dla tych spod wycieraczki...i jest mi tym bardziej ciężko

      Usuń
    5. toya, naprawdę niewiele się zmieniło...nadal życiu musisz wydrzeć!

      Usuń
  5. Maminko, napisałabym parę słów mailem, ale nie mogę do Ciebie adresu odnaleźć. Gdybyś mi mogła go podesłać na mój: stokrotkidorotki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń