Translate

sobota, 11 stycznia 2014

Fajny dzień dzisiaj....

...naprawdę fajny :))

Najpierw zrobiłam, na prośbę familii, lasagne...smaczniutką! Dwuskładnikową: szpinak + mięsko mielone. Bez beszamelu, żeby trochę dietetycznie było. Jako spoiwo - niewielka ilość żółtego sera, którego nie cierpię, ale tutaj ujdzie.



A za chwile zabiorę się jeszcze za rybkę...po grecku, tzn. tołpygę. Kupiłam wczoraj w Biedrze. Bardzo dobra, nawet nie przypuszczałam, że aż tak! I świeża.

A Dzień?!... Ooo taki właśnie :)))



18 komentarzy:

  1. to.... niech żyje!!!! :)))
    a.... kto???

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...ekhem....yyyhhmm :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam
      Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam
      nieeeeeech żyyyjeeeeee naaaaaaaaam :)
      Wszystkiego najlepszego Maminko!!
      Spełnienia marzeń :***

      Usuń
  3. I bez nas się jubileuszujesz?

    http://www.youtube.com/watch?v=dePMU8R131s

    narobiłaś mi apetytu na lasagne

    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje Kochane! Jestem wzruszona... i bardzo , ale to bardzo Wam dziękuje....życzenia cudne :))) ... kurcze, nooo, łezka mi się w oku zakręciła...a nie! to zwykły paproszek ;)))

    :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. O, w takim razie wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam z.... MUZYKĄ :))))
    i najserdeczniejszymi życzeniami!

    OdpowiedzUsuń
  7. eNNko, nawet nie wiesz jaką sprawiłaś mi radość! Rysiek to jeden z moich ulubieńców :))

    Bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja na smerfowo: http://www.youtube.com/watch?v=XPf74FY4GSY :)
    A tak ode mnie to: dużżżżżżo radości, mnóstwo powodów do uśmiechu na twarzy i żebyś była szczęśliwa, Mamo Maminka, każdego nadchodzącego dnia. Z wielkim Buziakiem Serdecznie Cię Pozdrawiam :* :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Dzięki z całego serca Cząstko :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka także życzę :) i serdeczności i radości wielkiej :) Chciałam cię jeszcze zapytać powiedz mi co u Reni co się u niej dzieje? bo nie pisze do mnie i nie odpisuje na email . A jeszcze nie dawno miałyśmy stały kontakt i się trochę martwię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, dziękuję Ci Bardzo za piękne życzenia :))

      ...zadzwonię do niej i zapytam.... :)

      Usuń
  12. _____________ $$$
    ____________ $___$
    ____________$____$
    ___________ $_____$
    ___________ $_____$__$$$
    ___________$_____ $_$___$
    _____ $$$__ $_____ $$_____$
    ____ $___$_ $______$______$
    ____$_____$$______$______$
    ____$_____ $______$______$
    ___ $______ $_____$______ $
    ____$_______$___$_______$
    ____$_______ $$$$$$_____$
    ____ $____ _$$$$$$$$____$
    _____$___ _$$(_)(_)$$_ $$$$
    _____ $___$$(_)$$(_)$$_____$
    ___$$$$$_$$(_)$$$(_)$$_____ $
    __$______$$(_)$$$(_)$$______$
    _$_______$$(_)$$$(_)$$______$
    $________$$(_)$$$(_)$$______$
    $________$$(_)$$$(_)$$_____$
    $________$$(_)$$$(_)$$____$
    _$________$$(_)$(_)$$__$$$
    ___$$$$$__ $$(_)(_)$$_____$
    ______$____$$$$$$$$______ $
    _____ $______$$$$$________ $
    _____ $______$____ $$_______$
    _____ $_____ $_____ $$______ $
    _____ $_____$______$ $_____ $
    _____ $____ $______ $_ $___ $
    ______$___$ $______ $__$$$$
    ______ $__$_$______ $(_)
    _______ $$__$______ $_(_)
    ____________$______$__(_)
    _____________$____ $___(_)
    ______________$___$___(_)
    _____$$$$$$$$__$$$____(_)
    ______$$$$$$$$_______(_)
    _______$$$$$$$$$$$$$(_)
    ________$$$$$$_____(_)
    _________________ (_)
    __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    __$$(_)(_)(_)(_)(_)(_)(_)(_)(_)$$
    __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    ____$___________________$
    ____$___________________$
    ____$_______(_)(_)_______$
    ____ $_____(_)($$)(_)_____$
    _____$______(_)(_)______$
    ______$_______________$
    _______$_____________$
    _________$$$$$$$$$$$
    Tez przylaczam sie do zyczen...spelnienia marzen!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No śliczny ten kwiatek....i w doniczce, dłużej postoi ;)))

      Małgosiu bardzo dziękuję :*

      Usuń