Translate

czwartek, 2 stycznia 2014

W drodze....


Moje chomiczkowe kółeczko w ubiegłym roku miało 365 dni. Biegłam w nim wytrwale, cierpliwie i zapamiętale. Do mety dobiegłam...z trudem. Biegu nie będę bilansować, puentować, reasumować, czy zakańczać! Jeszcze żyję!!! I nadal biegnę, tylko znowu od początku...od startu. Jestem w ciągłej drodze. Czy mam jakieś plany??? Nie! I planować niczego nie zamierzam. Zobaczę co ześle Opatrzność. Czy mam marzenia? Mam! Ale pozostawię je dla siebie. W głębi duszy czuję, że się spełnią...a przynajmniej jedno z nich. Oooo, już mi się mordka śmieje. To będzie Dobry dla mnie rok!!!
Czego bym chciała????
CHCIAŁABYM MIEĆ:
- dużo cierpliwości
- więcej pokory
- więcej rozumu
- poczucia humoru
- więcej luzu
- więcej radości
- być bardziej komunikatywną... z dużym wyczuciem TAKTU

 Czy Wy też macie jakieś chciejstwa?! Jeśli tak, to niech się spełnią!!!  :))



22 komentarze:

  1. Biorę Twoje chciejstwa za własne w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Teraz to mają MOC eNNko...i się spełnią :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałbym wreszcie sfinalizować sprzedaż nerki, by nabyć Leicę M9 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, po co zaraz nerkę....może coś mniejszego?! Oko! Tak, myślę, że oko wystarczy na Leicę M9

    Fajna jest, też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko jest potrzebne do robienia zdjęć :)

      Usuń
    2. No właśnie oko!...jedno wystarczy :))))))))
      ...plus Leica i jest super artystyczny komplet ;))

      Usuń
  5. A ja......chciałabym tylko być szczęśliwa :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julio BĄDŹ SZCZĘŚLIWA....dla mnie już za późno ;)))

      Usuń
    2. jakie za późno??????
      na szczęście nigdy nie jest za późno!!!

      Usuń
    3. To wyświechtany slogan!!!

      Usuń
  6. Maminko, byłam święcie przekonana, że tylko mnie tych rzeczy brakuje.
    Ale może to jakiś ogólnoludzki deficyt ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać jeszcze, że chciałabym jeść więcej szpinaku! Czy ty też? ;))))

      Buziaki :)

      Usuń
    2. Boże, przeczytałam - więcej szpiku ....

      Usuń
    3. Hahaha...Magdo, szpiku nie...nie jestem Lecterem

      Usuń
  7. Jak już się tak natrudziłaś z wypisaniem, też biorę w całości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, widzę, że niezła z nas "wesoła" gromadka :))))

      Uściski Alis :)

      Usuń
  8. Co z tym poczuciem humoru nie tak? Świetne jest przecież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry dzień dzisiaj....świeciło słońce ;))))))))

      Ściskam :))

      Usuń
  9. Ja to bym chciala umiec osiagac to o czym sobie pomysle ale jakos z wiekiem coraz bardziej mi zwisa i to mnie denerwuje.
    Maminku moj kochany,jak jestes niesczesliwa to wez i usun to co Ciebie unieszczesliwia ze swojego zycia i badz SZCZESLIWA!!!!!!Tego Ci zycze...SZCZESCIA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiekiem wszystko co nad wyraz "wyrywne" denerwuje....i śmieszy

      Małgoś dzięki za dobre rady...muszę to przemyśleć :))

      Usuń
  10. MM mi się wydaje, że Ty się spełniasz w soich pragnieniach, więc ja Ci życzę, radości, i posyłam uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję Małgosiu :) ...Radości....własnie uświadomiłam sobie jaka jestem smutna?! A teraz muszę pomyśleć - dlaczego???

    :*

    OdpowiedzUsuń