Translate

środa, 2 października 2013

Równanie rzeczywistości....


10 komentarzy:

  1. Piosenka wiadomo cudna ale jakie fajne te zdjęcia!!!!!
    Ach gdzie ten mój magiczny domek????
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati już niedługo, czuję to w kościach, będziesz miała swój mały magiczny domek :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Co Ty znów tam chcesz równać????

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))) chciałam przez to powiedzieć,że wszystko tzn. prawie wszystko, powoli wychodzi na prostą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie fajne zdanie dla mnie.....bo ostatnio moja droga się przekrzywiła, jak to w życiu..ale nie, o nie..nie mam zamiaru stracić optymizmu swego..ale zdanie wszak do Juli naszej miłej znajomej:):)Pozdrowienia dla niej:):)stało się dziś zdaniem dla mnie
    Dziękuję więc
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  5. ..raz z górki, raz pod górkę...raz Na wozie raz Pod wozem...nieważne, ale jak sama ostatnio pisałaś- byle do przodu! Szczęścia życzę i przesyłam dobre myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..myśli zawsze są dobre..teraz raczej trzeba zebrać siły na walkę..
      Pozdrawiam i dziękuję i zawsze do przodu

      Usuń
  6. trzymam kciuki i życzę wygranej...walki :)

    OdpowiedzUsuń