Translate

czwartek, 3 października 2013

:))

Dzień jak co dzień...niby, a jednak lepszy, uśmiechnięty, radosny,
z mnóstwem dobrej energii. Z życzeniami zdrowia, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń, wygrania miliona w lotto, nowego autka, wszelkiej pomyślności...."no i pisz te swoje wierszyki kochana, rób te swoje zdjęcia i pisz bloga, bez obiekcji :)".

-"I niech pani celebruje życie każdego dnia, czerpie z niego pełnymi garściami a przede wszystkim docenia to co już ma".

-Boże, jak Pani  pięknie to powiedziała, muszę  zapisać !

-"To nie ja... to z filmu...  :)))"

-Ale jakie piękne, dziękuję! muszę koniecznie wybrać się na ten film.

... byłam wzruszona ;)
Mój książę...



Bardzo dziękuję :)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Będę trzymać i to mocno...bo imieninowe, podobno, wszystkie się spełniają :)))

      Usuń
    2. Czy to dziś imieninki?????????????????

      Usuń
    3. tak się jakoś złożyło :))))

      Usuń
    4. To wszystkiego Naj Naj.... Niech Dobre Anioły podarują Ci to czego potrzebujesz najbardziej a Ty o One to wiedzą najlepiej a ja Ci tego właśnie życzę!!!!

      Usuń
    5. Bardzo Ci dziękuję...mój Anioł czuwa nade mną, każdego dnia mojego życia...wiem to i dzięki Niemu pcham jakoś ten wózek pod górę, z roku na rok coraz bardziej stromą

      Usuń

    6. "By przeżyć, trzeba nam czterech
      uścisków dziennie.
      By zachować zdrowie, trzeba
      ośmiu uścisków dziennie.
      By się rozwijać, trzeba dwunastu
      uścisków dziennie".
      Virginia Satir
      skopiowałam przed chwilą z posta Morgany
      Miłego wieczorku
      i duuuuuuuuuuuuuużoooooooooooooo uśmiechuuuuuuuuu

      Usuń
    7. Wszystkie są mi teraz bardzo potrzebne :)
      dziękuję :)

      Usuń
    8. No to ściskam 1, 2, 3 , 12, 39, 200 razy a co!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    9. A ja odściskuję!!!! 200 razy po 2 razy :)))

      Usuń
  2. Jaki przystojniak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A całusa dostał???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie, bo jak jaki młodzieniaszek wyskoczy to co ja biedna pocznę ???

      Usuń
    2. A jak wyskoczy taki jak trzeba???? Trzeba podejmować ryzyko!!!!!!!:):)

      Usuń
  3. mięknę na starość i rozpływam się...ryzyko ! cudowna rzecz, ale już nie teraz

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nic nie wiadomo:):
    Nigdy nie wiadomo co nas czeka za zakrętem:)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję :) i uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  6. Maminko!
    Ja dopiero dziś, ale od serca! Zdrowia Ci życzę, tylko - i aż - zdrowia, a reszta się znajdzie :)

    Serdeczności wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "...bo jak zdrowie będzie to i wszystko będzie..." :))

    dzięki serdeczne Emmo :)

    OdpowiedzUsuń