Translate

środa, 28 sierpnia 2013

Mleko się rozlało...

Jeszcze nie wypowiem tego słowa, jeszcze nie, jeszcze poczekam. Wiem,że nieuchronnie się zbliża... Póki co, cudownie ciepło, bezwietrznie, nad wyraz spokojnie. Żywozielone kolory otoczenia i jaskrawe promienie słońca napełniają szczęściem moje serce i moje oczy. Ranki zwiastują to i owo... a wygląda to tak:
oraz pełno wszędzie jegomości z krzyżem na plecach...tu uchwyciłam tylko jednego, żeby nie straszyć
a w ogrodzie pierwsze maśluchy...
to dzionki są urocze, takie właśnie lubię...o, tu zabłąkana jedna puchowa pierzynka :)
 jak widać, nie tylko ja jestem szczęśliwa :)

Miłego wieczoru.

12 komentarzy:

  1. Widać :)
    Po zdjęciach widać że jesteś szczęśliwa :)
    zauważasz piękno :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z tą szczęśliwością Droga Julio to jest bardzo różnie...ale chyba większość z nas tak ma :) staram się jednak, żeby nie być zbyt przykrą dla otoczenia

      a piękno dostrzegam w każdym dobrym człowieku, w przecudnych okolicznościach przyrody i w mikroskopijnym ziarenku sałaty, z którego wyrasta duża głowa :))... a tak nawiasem mówiąc, zastanawiałaś się może kiedyś jak to możliwe jest, żeby z tak małego ziarenka wyrosła tak olbrzymia głowa? ja mam często "zawiechy" na takie cuda

      Usuń
  2. Patrzę na Twoje zdjęcia i "papa" mi się uśmiecha na jesień na szczęście, masz wrażliwe oko, rzekłabym -artystycznie kadrujesz :)
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
    http://kadrowane.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Asiu!
    Dzięki za miłe słowa...ja akurat nie jestem ekspertem w tej dziedzinie i dla mnie wydają się one takie zwyczajne, ale cieszę się,że ktoś postrzega to inaczej i że się podobają

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta Twoja sielanka-maślanka... ;)))
    Też lubię podglądać Twoim okiem :)
    Reńka zza płota.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę szybko pozrowionka, póki jeszcze sierpień mamy, za chwilę jesień tak już jakby widoczna na Twych bardzo fajnych zdjęciach...brrrrrrrrrr nie chcę jesieni!!!
    Wrześniu bądź ciepły!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego, jak widzisz, nie wymawiam tego słowa, bo słowo ma MOC...
    a ja nadal pragnę LATA!!!!!

    pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech lato trwa w naszych duszach zawsze!!!
    Dziękuję jeszcze raz...buszuję prawie nocnie, póki zasięg internetu mam , bo to rzadkość tu..

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech trwa...i jak mówią Osadnicy:"Alleluja" :)))

    OdpowiedzUsuń