Translate

piątek, 15 sierpnia 2014

moja muzyka....

       

      "  Pomimo tego, że cierpisz
nadal trwasz, wzrastasz, żyjesz
pomimo tego, że masz obawy
dalej trwasz, pokonujesz trudności, żyjesz

więc życie da Ci
drogę odpowiednią dla Ciebie
z czasem zobaczysz,
z czasem zobaczysz

Mimo tego, że masz pytania
dalej trwasz, szukasz, żyjesz
mimo tego, że czasem pada cień
dalej trwasz, płyniesz, żyjesz

czasami jako kapitan
płyniesz w stronę samotności
ku swojej wyspie (x2)

Pomimo, że niszczą twoje marzenia
dalej szukasz, pniesz się, żyjesz
dla spokojnych dni
trwasz, odkrywając swoje pragnienia

Życie jest wzburzonym morzem
obejmuje piękne chwile

szczęście jest kapryśne,
spokojne i godne przechodzi
od bogactwa po biedę "



                  

6 komentarzy:

  1. trafił do mnie ten tekst..... w samo serce :***

    OdpowiedzUsuń
  2. I do mnie... tak jakby piosenka specjalnie była napisana..... piękny tekst i czysta prawda.... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest nas trzy...dziękuję Dziewczyny i pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Latynoski rytm i latynoskie patrzenie na świat, życie... piękne. Polecamy Mercedes Sosa https://www.youtube.com/watch?v=cIrGQD84F1g&list=RDcIrGQD84F1g#t=1
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłuchałam..dziękuję :)

      piękna - moje klimaty :)

      Usuń