Translate

niedziela, 2 czerwca 2013

Dziwne pytanie

Zapytano mnie: dlaczego nigdy nie siadasz w pierwszych ławkach?
- bo jestem niegodna .., kto święty niech siada!
Nie chodzę często, ale jak już idę oddaję się bez reszty.Jestem
tylko ja  i On. Denerwują mnie inni, rozglądający się na boki, niby mimochodem żarłocznie lustrujący otoczenie.
Po co przyszli? I dlaczego...na to pytanie niech każdy odpowie sobie sam. Ludzie potrafią kreować rozmaite wizje na swój temat
i przez pryzmat swojego ciasnego świata przyklejają etykietki.
No i jeszcze te gadki o wartościach!
Są sprawy bardzo osobiste,intymne i nie należy o nich publicznie rozprawiać.









3 komentarze:

  1. śpiewałam w chórze, zawsze z przodu - koszmar taki, że teraz tylko z tyłu się ustawiam, wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę być niewidoczna....przytłacza mnie rzeczywistość :)

    OdpowiedzUsuń