Translate

sobota, 22 sierpnia 2015

;))

Brzydka Hanka chuda była
Swą chudością się chełpiła
Dokuczała grubej Kaśce
...Jak sposobność była

Gruba Kaśka pochlipała
Acz ripostę szykowała...
- Gruba jestem, nie zaprzeczę
Piękna jednak - zły człowiecze

Sprzymierzeńcem moim dieta
Sport, warzywa - bez kotleta
Kilogramów mi ubędzie
A ty zawsze brzydką będziesz!


                                              *******************


Pan profesor, człek stateczny
Poznał Krysię - apetyczną
Kryśka biustem zanęcała
W diabli poszła zacność cała


                                                
                                                   *********************


Mądremu się wydaje, że nic mu nie przeszkodzi
Tymczasem głupi za nos go wodzi. 





18 komentarzy:

  1. Swietna jestes!!
    Tak sie zastanawiam czy Jan Sztaudynger to nie jakas Twoja rodzina?;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dzięki ;)))))

      no gdzie mnie tam do Pana Jana! :))

      Usuń
  2. ale zdolniacha z Ciebie no no :) wniosek jeden i pocieszenie dla mnie, kochanego ciała nigdy za wiele :DDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - kochanego ciała nigdy za wiele...
      do swej grubej mamy rzekło zgrabne cielę

      ;)))))))

      dzięki Polluśka :***

      Usuń
    2. się ubrechtałam :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    3. taki był mój cel ;))))

      Usuń
  3. Jakie pogodne, trafne i cięte. Super , MM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bywa, że czasami jest tylko cięte ;)))

      dzięki BB :***

      Usuń
  4. Hihi, świetne! Od razu buzia się uśmiecha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja uśmiechy rozsyłam na prawo i lewo

    :)))))))))) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przywróciłaś blog do życia???
      już planuję poszwędać się po zdjęciach Twoich prac i oczywiście poczytać również....

      Usuń
    2. witaj Alis, zapraszam... :))

      mam taki zamiar, ale jeszcze nie teraz, cierpię na straszliwy niedoczas

      pozdrawiam serdecznie :***

      Usuń
  6. Oby cały tydzień był tak radosny jak weekend :)))

    OdpowiedzUsuń