Translate

piątek, 14 sierpnia 2015

Drażnią mnie...

..pustaki zapatrzone w siebie, które próżną gałą lustrują zgoła szarą rzeczywistość i w sposób perfidny naigrawają się z niej! Ich wyobrażenia o sobie nijak mają się do stanu faktycznego.  Jakby chowani pod kloszem i nie rozumiejący prawdziwego, z całym jego syfem, życia! Brak w tym szczerości! Pozory i powierzchowność ponad wszystko! Mydlenie oczu!

"Wśród ludzi jest więcej kopii niż oryginałów".

Jesteś jaki jesteś i wszyscy to widzą! Wyżej dooopy nie podskoczysz, zwyczajnie nie potrafisz!! Czy jesteś tego świadomy??!! Nie operuj "górnymi półkami", pegieer i tak z ciebie wyłazi, bo z niego pochodzisz, bo jesteś nim przesiąknięty!
 Cenię sobie ludzi szczerych niezależnie od statusu. Górnolotne piardy po prostu mnie drażnią. A ludzie znudzeni życiem...???! 

"Kto sam ze sobą się nudzi niech pomyśli czym dopiero jest dla innych?"



Boże ześlij mi coś dobrego
Niedrogiego
I miłego
Amen

16 komentarzy:

  1. ojej, ktoś zalazł Ci za skórę, ostro!

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurcze no!!!
    Szkoda zes tak daleko ode mnie,razem wypily bysmy sobie to winko:)
    Nie przejmuj sie zlosliwcami i ta reszta,oni juz maja za swoje,a jak nie to beda mieli;)

    Przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano tak już jest. Szkoda że musiałaś na takowych trafić. Bo jedyny sposób na nich to omijać szerokim łukiem.
    Niech Ci się trafi coś dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś weekend .... ciesz sie słonkiem i ciepełkiem ... idź na spacer na plażę, obmyj nogi w chlodnym morzu i zapomnij o idiotach. Przykro mi, że musiałaś przeżywać taki paskudny czas. Przesyłamy Ci mnóstwo uśmiechów.... a uśmiech Najmłodszej potrafi rozproszyć wszystkie złe mysli... łaaaapppppppp ;))))
    :**********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo, już widzę ten cudowny uśmiech ... i złapałam!!! dzięki wielkie :)

      Jesteście kochane :****

      Usuń
  5. Niestety... wszędzie takich można upolować. Oczywiście poza światem zwierząt ;-/

    Lepszego tygodnie, dobrego humoru, na przekór.
    Nie wiem, czy słoneczko jeszcze potrzebne ? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, słoneczko dla mnie ZAWSZE potrzebne ;))

      dzięki stokrotne za dobre słowo :)

      buziaka posyłam :*

      Usuń
  6. uśmiech zostawiam
    może być?
    niedrogo, niech będzie z życzliwości za darmo
    :)

    to zdanie o tym nudzeniu to skąd wzięłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, mam nadzieję, że już ciut lepiej...
    Przytulam ;)

    OdpowiedzUsuń