Translate

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

wieczorowo spacerowo






22 komentarze:

  1. z miła chęcią się przeszłam............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciepły wieczór - jeden z nielicznych...chciało się chodzić bez końca :))

      dobrej nocy Alis :)

      Usuń
  2. Masz fajnie, że możesz tak sobie spacerować, kiedy chcesz (aby tylko pogoda była) ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej lubię po sezonie, kiedy mało ludzi i tylko szum fal...lubię usiąść na plaży i gapić się tak bez celu :)

      Miłego dnia Ino :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę spacerów nad morzem - morze zawsze było moją miłością, mam wielki sentyment dla tego szumu, piachu, horyzontu i pustki. Jakoś tak oczyszcza. I pozwala potem wrócić pędem do ciepłej herbaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. O ludzie jak cudnie! Poleciałabym w to morze choćby nawet lodowate było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest lodowate, jak cholerka ;) nie miało czasu się nagrzać

    w tym roku, pomimo słabej aury wszędzie oblężenie, i w Trójmieście i nad Zatoką - Naród przypomniał sobie, że ma morze ;)

    ...wczoraj pytano nas o noclegi kilka razy, bo ludziska w ciemno przyjeżdżają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i masz kąt dla spragnionych morza turystów?

      Usuń
    2. Egipt, Tunezja, Turcja wypadły, to ludzie sobie o Bałtyku przypomnieli :)
      Dziś nawet do lodowatego wejdę, a może zwłaszcza do lodowatego ;)

      Usuń
    3. Otóż to, nawet do zimnego! A mnie, domatorce z przymusu, uświadomiło, ze ludziska gromadnie podróżują! I zła pogoda nie jest żadną przeszkodą!

      Usuń
    4. Mój znajomy mówił zawsze że nie ma złej pogody, tylko są nieodpowiednie ubrania :)

      Usuń
    5. he he, też o tym słyszałam... ;)))

      Usuń
  6. coś tam mam, jak to nad morzem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za mily spacer:)
    Ja tez uwielbiam czas PO SEZONIE;),cisza,spokojnie mozna oddac sie urokowi miejsca:)

    Usmiech poranny sle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku wyjątkowo dużo ludzi zjechało...ale! wakacje nie trwają wiecznie ;)

      Ściskam mocno Małgoś i macham łapką:)

      Usuń
  8. ale fajnie :) morze, plaża, mewy.....rozmarzyłam się. jak ja tęsknię za morzem! ale to chyba dopiero za rok, a na razie napawam się Twoimi spacerami. no i mój ulubiony biszkopcik wykapany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas szybko płynie... :)

      a biszkopcik jak widzi wodę to mało ręki nie urwie ;)

      ♥♥♥

      Usuń
  9. Preciosas fotos. Me encanta el mar. vivo lejos de él ;)
    Un beso desde Béjar .Salamanca

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola Laura :)

    saludos desde Polonia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz wspaniałe możliwości spacerowe... świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pogoda ostatnio dopisuje - upały dotarły i do mnie, jest fantastycznie :))

      Usuń