Translate

sobota, 30 listopada 2013

Coś dla siebie...

Mijający tydzień był całkiem znośny, bez zawirowań pogodowych, niżów duchowych i tym podobnych przypadłości. 
Od tygodnia jestem na diecie. Bardzo prościutkiej, szybciutkiej, smaczniutkiej i zdrowiutkiej. Lubię proste diety, nie pochłaniają cennego czasu i nie zmuszają do ciągłego obcowania z kuchnią :)). Przekroczyłam wagowy Rubikon i zapaliły się wszystkie czerwone światełka, zawyły wszystkie syreny w głowie. Mam taką swoją wagową granicę, której staram się nie przekraczać...przekroczyłam.W perspektywie święta! Dietę dostałam od koleżanki, która w sposób łatwy i przyjemny zgubiła w dość krótkim czasie około 4kg. Ważne w tej diecie, aby trzymać się regularnego spożywania posiłków ( z zegarkiem w ręku), czyli co 3 godz. Trochę uciążliwe, zwłaszcza w pracy. Ale nic to.

Od rana jestem w SPA...domowym :))). Szoruję, drapię, depiluję, ścieram i nakładam...
 Dowiedziałam się całkiem niedawno, że należy regularnie, 2x w tyg. ścierać martwy naskórek z twarzy i całego ciała rękawicą do peelingu. Wystarczy rękawica, nie trzeba żadnych środków kosmetycznych...enzymatycznych czy innych. No i tak robię, a potem nakładam Nivea Bebe, bo nie ma chemii w sobie. Tą "cenną" informację sprzedała mi moja znajoma, która z zawodu jest kosmetyczką. Wcześniej naskórek usuwałam, żeby nie było, ale jakimś produktem enzymatycznym właśnie i rzadko. Okazuje się , że wystarczy rękawica!! Jaka oszczędność! Człowiek uczy się całe życie...

Miłej soboty :))

12 komentarzy:

  1. Maminko,
    masz dokładnie taki blond, o którym marzę, ale jakoś na moich włosach nie chce wyjść!
    Ścierać ścieram, ale Nivea Bebe nie stosowałam nigdy. Racja, trzeba zakupić :)
    Ale kolorek! Ajajaj... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek metodą prób i błędów....no, jest jak jest...za dużo się sobie nie przyglądam :)
    Emmo, już pisałam, w Twoich jest Ci idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwykle mieszam mielona kawę z oliwą z oliwek i taką miksturą nacieram ciało....cudna skóra jest po tym

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować :)) ...kofeina spala tkankę tłuszczową, podobno...dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rekawicy uzywam,ale nie dlatego zem uswiadomiona ,a dlatego ze nie lubie zadnych gabek:)
    Wiem ze czekolada ale tylko gorzka jako maska ma swietny wplyw na skore,osobiscie nie wyprobowalam .
    Ja tylko sprawdzilam dzialanie czekolady od srodka,bo lubie ja jesc:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też tylko od środka , a teraz dietka :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. I pomyśleć, że to nie dla Nas się tak męczycie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Maminko,
      kto wie, czy on nie ma racji.
      Jest takie powiedzenie, że kobiety się stroją wcale nie dla facetów, tylko dla koleżanek z pracy ;-))

      Usuń
  9. Wiem, wiem i dlatego tak odpowiedziałam....My na prawdę stroimy się dla koleżanek...a w pracy pilnie się obserwujemy i oceniamy

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię wklepywać po takim peelingu oliwkę z wyciśniętym sokiem z cytryny... krem zakupię, bo do tej pory używałam maści z wit A, czas na zmiany :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo, kolejny fajny pomysł ....dzięki :))
    a krem naprawdę warto kupić...dodatkowo bardzo dobrze się wchłania

    OdpowiedzUsuń