Translate

piątek, 6 lipca 2018

Sałatka z fetą


Sałatka jak sałatka, pewnie każdy ma swoją wersję. Ja też mam swoją :)

Składniki takie jak widać poniżej, no i oliwa z oliwek, ale...

ja dodaję do niej czubrycę zieloną . Przyprawę dostałam w prezencie od mojej koleżanki z pracy i zakochałam się w niej! Przyprawa niesamowicie wzbogaca smak i aromat sałatki oraz wielu innych dań,podnosi walory smakowe. A oprócz tego hamuje rozwój bakterii i drożdżaków, łagodzi dolegliwości żołądkowe takie jak: niestrawność, wymioty, biegunki lub wzdęcia. Pomaga także na bóle gardła i zapalenia pęcherza moczowego...



Nauczyłam się też łączyć pieprz z kurkumą. Piszę "nauczyłam się", bo ciężko jest wykorzenić stare nawyki, pokonać rutynę i wprowadzić coś nowego!
Cud połączenia pieprzu i kurkumy polega na tym, że dzięki piperynie zawartej w pieprzu, zwiększa się wchłanialność kurkumy aż 0 2000% ! O właściwościach leczniczych tego duetu można poczytać w necie...


Dobrego dnia życzę :)

4 komentarze:

  1. Też mam zawsze czubrycę w kuchni. Kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fantastyczna, weszła na stałe do mojego menu... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznego (życia)! :-)
    Uwielbiam czubrycę, zieloną i czerwoną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :)

    Teraz też uwielbiam...:)

    OdpowiedzUsuń