Translate

czwartek, 26 lipca 2018

Chlebek bananowy


"Dni mijały coraz dłuższe, coraz cieplej było u mnie 
Coraz lżejsze miała suknie, lekko płynął wiosny strumień 
Wreszcie nocy raz czerwcowej zobaczyłem ją jak śpi 
Bez niczego, zrozumiałem lato, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty 

Lato, lato, lato, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty 
Lato, lato, lato, echże ty "....

Mogłabym tak śpiewać i śpiewać, w nieskończoność! Bo ja kocham lato! Koooocham...!
Wszyscy narzekają, że upał, że skwar, że nie ma czym oddychać, że spoceni, że to, że tamto, że sramto?!

Echhh ludzie, ludzie!

Dajcież spokój - cieszcie się, korzystajcie, wypoczywajcie, radujcie się i rozkoszujcie! Bo to nie trwa wiecznie, to jest tylko chwila, moment, cudowny okruszek  słonecznej pory, która powoli dobiega do mety. Czas biegnie nieubłaganie, lipiec finiszuje, a sierpień już w blokach startowych.Także, tego...nie narzekamy, przyklejamy bananka do buziulki i nie narzekamy. Delektujemy się, wręcz upajamy ciepłymi wieczorami i rozgwieżdżonymi nocami. Chłoniemy całym sobą ten piękny dar z niebios. :))

Apropo's bananka ;)
Dziś u mnie chlebek bananowy. Przepis z bloga "Zdrowa Kuchnia Sowy".

Łatwy!, nawet bardzo, no i nie napracujecie się przy nim nic a nic! A do tego przesmaczny, że o zdrowotności nie wspomnę  :))

Składniki:
- 3 dojrzałe banany
- 2 jajka
- 2 szklanki zmielonych płatków owsianych, ale nie na mąkę
- 3 łyżki rozpuszczonego oleju kokosowego
- 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
- duża garść żurawiny

Banany zblendować , dodać płatki owsiane(wcześniej zblendowane) oraz pozostałe składniki. Dokładnie wymieszać. Piec w temp. 180 st. C przez 40 min. Wot i wsio :)



Smacznego :)

Pięknego wieczorku, okraszonego zimnym piwkiem życzę :) 
U mnie jest teraz 22 stopnie C. Miło jest posiedzieć w ogrodzie i pogawędzić, oj miło. :)

Serdeczności dla Was ♥♥♥

Ps. Na zdjęciu są dwa chlebki, zrobione z podwójnej ilości produktów.

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą w pełni! Po pierwsze - kocham lato, a po drugie - trzeba doceniać uroki każdej pory roku. :) O żadnej innej porze trawa i drzewa o poranku i o zmierzchu nie pachną tak, jak latem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mojego chleba bananowego dodaję orzechów włoskich siekanych i cynamon :) mam trochę inny przepis, ale myślę, że każdy efekt końcowy jest smaczny :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, są różne wersje.. :))

      Skorzystam i z Twojego :)
      Pozdrawiam eM :*

      Usuń
  3. i dobiega ten upalny lipiec do końca :)

    OdpowiedzUsuń