Translate

czwartek, 25 czerwca 2015

Wieczorne sceny

Wypadałoby coś napisać, najlepiej mądrego i fascynującego, trochę z pieprzem, okraszonego nutą
melancholii i wzruszenia albo nadmiernego podniecenia. Ale wiodę życie tak zwyczajne i proste, całkiem spokojne i przewidywalne, że...wolę jednak parę fotek pokazać by nie pieprzyć po próżnicy!
No bo co ja Wam napiszę?! Że stałam z sąsiadką u płota i jak zwykle o chorobach rozprawiałam. Albo, że w końcu mój przepiękny, prześliczny, no po prostu cudny trawnik wykosiłam a potem stałam jak zaczarowana i go podziwiałam! Albo, że na kolację zrobiłam jarmuż na ciepło, smażony na masełku, z cebulką a do tego zapiekana bagietka z czosnkiem. I , że zamroziłam pierwsza porcję truskawek na zimę oraz przygotowałam ogórki na małosolne?! Aaa, no i z psiarnią byłam na dłuższym spacerze niż zwykle! Sami widzicie -NIC - no po prostu nic ciekawego, same nudy!
Dlatego, by tradycji stało się zadość, obiecane fotki...  ;)




Ps. jutro piątek, piateczek..... jusz siem cieszem :))

38 komentarzy:

  1. Takie sobie spokojne życie. Dla mnie fajne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie nudy, jakie... piękne życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami bywa i piękne :)

      Usuń
    2. Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma - to się wciąż sprawdza.

      Usuń
    3. masz rację, a człowiek często docenia coś dopiero gdy to straci ;)

      pozdrawiam poniedziałkowo eM :)

      Usuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę takiego nudzenia -- taż to raj i takie towarzystwo piesów.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdrość to choroba nieuleczalna ;)))))

      pozdrawiam Cię Aniu :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia :) A jarmuż uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekaj czekaj....a z tym jarmużem, bo zerkam na niego a pomysłu nie mam
    To coś jak szpinak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świeży jarmuż trzeba wrzucić na wrzątek i krótko zblanszować (2- 3 min) - odcedzić, a na patelnię wrzucić masło i cebulę, najlepiej dymkę - podsmażyć, następnie dodać jarmuż, ponownie krótko podsmażyć, doprawić pieprzem i solą i... ułożyć na gorące bagietki z czosnkiem :)

      pycha :)

      Usuń
    2. Dzięki! Spróbuję :)

      Usuń
    3. warto! gdyż, ponieważ walory zdrowotne ma duże :)

      Usuń
  6. и газон, и капуста, и солнцем освещенный уголок с лейкой, любимые собаки ... в этой скуке вся прелесть!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Красота в простоте ;))

      наилучшие пожелания Irino :)

      Usuń
  7. uśmiecham się do psów, śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Proza życia jest najciekawsza.
    Wszystkie zdjęcia piękne ale pierwsze i drugie najpiękniejsze. Uwielbiam światło, padające cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dość słaby aparat, i żeby zrobić takie zdjęcie jak np. to pierwsze trzeba koniecznie na dobre światło "zapolować"

      mnie najbardziej podoba się to pierwsze :)

      Usuń
  9. jakie cudne nic, ( tylko temat rozmów prawdziwy trud życia pokazuje). Takiego nic wieczornego większość sobie życzy. Fajnie tak postać z Tobą przy płocie i poczuć pachnącą kolację... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała - w kółko i wiąż temat ten sam...ehhh

      dzięki Alicjo :))

      Usuń
    2. a ja dziś postałam z sąsiadką, pogadałyśmy o życiu, problemach, pogodzie i agreście do sosu do potrawki

      :) robisz? znasz? z rosołu?

      Usuń
    3. to znaczy sos z potrawki robię - a jakże, ale agrestu nie dodaję, i przyznam Ci się, że pierwszy raz słyszę - to chyba czysto kaszubski specjał!

      Usuń
    4. u nas dodaje się do sosu rodzynki i agrest z kompotu. Lubię tą wersję, na uroczyste obiady agrest jest zawsze dodany. :)

      Usuń
    5. na pewno smakuje wybornie!

      :)

      Usuń
  10. kocham te Twoje nudy, bo moje są jeszcze nudniejsze :))) a fotki piękne, szczególnie dwie pierwsze :D
    buziaki piątkowy znad stokrotek :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już sobie wyobrażam Twoją piękną buzię wśród tych stokrotek :) - na pewno do twarzy Ci w nich :*

      Twoje nudy są fajniejsze, dzięki nim zwiedzę cały Dolny Śląsk :))

      Usuń
  11. Fascynujące są wszystkie najprostsze rzecze, chwile zachwytu i smakowania :D... :). A zdjęcia śliczne :)... pięknie w Twoim ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie ta (skoszona) trawa tak na mnie działa ;)

      dzięki piękne Abi :)

      Usuń
  12. Ja tylko patrze i podziwiam,nic nie mowie:)
    Milego tygodnia Maminko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maminko, spokojne życie jest najpiękniejsze :)))) Piesy zrelaksowane, trawa zielona, słoneczko zachodzące, ślicznie, aż się rozmarzyłam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedynie piesy są zrelaksowane, wierz mi ;))))

      Usuń
  14. Sielsko-anielsko, a ja 8 godzin na tyłku przy biurku w pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja może niekoniecznie cały czas przy biurku, ale mam bardzo podobnie :)

      pozdrawiam Cię Gaja :)

      Usuń
  15. Lepiej mieć życie spokojne i nudnawe...bo to ostoja codzienności:) Pozdrowienia z mojej wioski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z pozdrawiam z mojej ;)))

      dzięki Paulino :)

      Usuń