Translate

czwartek, 4 czerwca 2015

Dzisiaj

przytuliłam się do przytulii...pospolitej - tak mi się zdaje... ;)



Powietrze pachnie polnym kwieciem, 
chabry bławaty o ciemnobłękitnej barwie kołyszą się wśród stalowoszarej zieleni zbóż,
maki w krwistoczerwonych sukienkach  tańczą paso doble przy drodze, 
rumianki zaś śnieżną bielą okryte, żółtym okiem zalotnie mrugają,
 a przytulie wiatrem przy miedzy targane, tulą się wzajem do siebie...i do mnie.
 Idzie lato - moja ulubiona pora roku.

:))


18 komentarzy:

  1. a ja wysuszyłam partię bzu na herbatki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pierwsze "sianokosy" szałwii, tymianku i oregano :)

      pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  2. a gdzie ona w naturze? nie kojarzę?
    ale maki, chabry, zboża...... lato się zbliża już, czekałam na te cudne widoki i zapachy

    pozdrowienia wesołe wieczornie zasyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie przy miedzach głównie

      ja czekam na ciepło, takie prawdziwe, bo póki co to jakaś popierdółka ino ;)

      pozdrawiam piątkowo Alis :)

      Usuń
    2. u nas dziś nad ranem tylko 2 stopnie było..., a nad rzeką szyby w aucie skrobali, masz rację to popierdółki tylko......... zimne......

      Usuń
    3. jedynie w sobotę było bardzo ciepło - 26 stopni...niedziela chłodna, poniedziałek i dzisiaj nie lepiej a wieczory wręcz zimne :(

      pozdrawiam wtorkowo Alis :)

      Usuń
  3. I ja widziałam dziś czerwone maki w zielonym już rzepaku.
    Mnóstwa radość wiosenno-letnich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki piękne :)

      idzie czas prawdziwego wytchnienia i naładowania baterii :)

      Usuń
  4. CUDNE!
    Sciskam i usmiech posylam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cuda!
    najpiękniejsza pora roku :)
    trzeba nam chłonąć te kolory i zapachy na zimę :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! tym bardziej, że w mojej szerokości jak w Norwegii - 2 m-ce względnego ciepła a reszta?!...straszne

      Usuń
  6. ależ u Ciebie zawsze pachnie. jesteś dla mnie mistrzynią kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zapach polnych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      ja postrzegam te kolory i zapachy w kategoriach cudów...i zawsze z podziwu wyjść nie mogę :))

      Usuń
  8. wygląda obłędnie... muszę u nas poszukać, może też rośnie

    kiss

    OdpowiedzUsuń