Translate

piątek, 19 czerwca 2015

ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

Mam bardzo ważne i bardzo poważne zapytanie - czy ktokolwiek widział lub ktokolwiek wie,
 GDZIE JEST LATO???!!!
U mnie go nie ma! Choć czekam z utęsknieniem. Wypatruję, zaklinam, pieśni chwalebne śpiewam,
a tu NI WIDU NI SŁYCHU!
Dzisiaj zaledwie 12 stopni C, prawdopodobieństwo deszczu 64% - tak podaje Pomerania Poland, ale się myli bo jest 100% (deszcz akurat jest potrzebny).
No i jak żyć, jak żyć?! I się jeszcze uśmiechać? Dopadł mnie kryzys...egzystencjalny ;).

Moje pomidory, posadzone 23 maja - wzmianka o tym tu: http://swiatwedlugmuminka.blogspot.com/2015/05/piatek-piateczek.html - też zastanawiają się
nad sensem życia...w taką pogodę ;))



jedynie koktajlowe, posadzone w donicach wyglądają dorodnie i zdrowo

 i zaczynają kwitnąć :)
 a tu "ciekawostka przyrodnicza" - eksperyment, z którego można się tylko pośmiać...no ale, kto nie ryzykuje ten szampana nie pije  ;))))
i tym oto kwiecistym akcentem, też wynaturzonym, bo róża pienna wzięła i zdziczała, kończymy ten niezbyt optymistyczny wpis!

pięknej pogody i do następnego :)


Ps. Kochani, przypominam o pomocy dla Polly :))

24 komentarze:

  1. No i przeciez jest fajnie, rzeżko i pot nie oblepia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie wystarcza, że przez całe 10 miesięcy roku mnie nie oblepia - latem to na prawdę chciałabym porządnie się spocić...

      :))

      Usuń
  2. kochanieńka, ja tez zaklinam i na razie chodzę z daleka od okna. już mi wczoraj rano świsnęła w głowie myśl, że jest jakoś tak nie za fajnie, ale ją pogoniłam w czorty w try miga, żeby się nie rozpleniła jak trawa w moich stokrotkach po deszczu :) na razicho musi widocznie padać, chociaż żal mi truskawek, bo nie są słodkie, a raczej smakują jak kartoflaki jakieś :DDD też bym chciała, żeby chociaż słonko było, bo już nie mogę się doczekać moich stokrotek. rwą się z kwitnięciem, jak te konie do gonitwy, ale słonka im brak i ciepła, bo to afrykanki w końcu są :)
    oby do lata, oby do lata :D
    kocham niezmiennie Twoje eksperymenty ogrodnicze :)
    Buziaki za wszystko :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a-ha! znaczy u Ciebie też go niema! no to troszku mi lżej, i taka osamotniona w tym czekaniu nie będę ;)

      tylko co tu robić, co tu robić?! przecież "w czasie deszczu dzieci się nudzą"...i pomidory nie rosną ;)

      eksperyment się nie powiódł - to fakt, ale wiem gdzie popełniłam błąd i w przyszłym roku go naprawię ;)))) ...a poza tym jestem bogatsza o kolejne doświadczenie...kurde, no! człowiek to faktycznie uczy się przez całe życie.... ;))))

      Usuń
  3. Fakt, że jakoś ten czerwiec nie za bogaty ;( Ale lato według kalendarza to dopiero 24 przyjść ma :)
    No cóż, eksperyment troszkę rachityczny,,, ale może jeszcze pszybuje i się zmieni w szampana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kalendarz to sprawa czysto umowna ;))) , a ja w kościach czuję, że to już - już czas najwyższy na prawdziwe lato! :)

      ...i na to liczę, tym bardziej, że rzeczony już się mrozi :)))

      Usuń
  4. W końcu będzie ciepło - na pewno :)
    Mój Tato na wsi się wycwanił i posadził pomidory w tunelu - zaczynają powoli dojrzewać, już nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Mądry człowiek! Bo pomidory, zwłaszcza w tej szerokości, to tylko w tunelu!

      Niestety, u mnie sprawa niewykonalna z powodu braku miejsca :( ..ale żem człek uparty to próbuję, z uporem maniaka a potem psioczę - ehhh!

      Usuń
  5. Ej! Damy radę! Jesień przetrwaliśmy i zimę, to z czekaniem na lato ne damy rady?
    W radiu lista trójki a w szklance cuba libre, no i prawie lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że damy, no bo kto jak nie my!!!

      hehe, i tak trzymaj ;)))

      Usuń
  6. ale mnie zmobilizowałaś.... poświęciłam czas na obrobienie zdjęć. A juz myślałam, że tylko u mnie takie słabe plony będą.....

    lato przeważnie w Alicji przychodzi! więc będzie! Ciemne chmury poszukają innych miejsc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alis19 czerwca 2015 22:22

      bardzo lubię Twojego bloga, Twój szablon jest prześliczny....
      Pozdrawiam serdecznie A.
      22.22 - ktoś Cię lubi- pamiętasz.....

      Usuń
    2. o jeny, dzięki piękne za tyle ciepłych słów :***

      Usuń
    3. no widzisz, a ja myślałam, że tylko ze mnie taka ogrodniczka, no wiesz ;)))

      zimnica daje się we znaki bardzo i to wszystko przez to!
      a tak w ogóle pogoda dziwna w tym roku - do tej pory było bardzo sucho, wietrznie i cały czas zimno, szczególnie tu na Wybrzeżu...
      wszystko rachityczne :( włącznie ze mną ;)))...

      wychodzi na to, że od jutra ciepełko! no to mnie pocieszyłaś :))

      Usuń
    4. lato kalendarzowe przed nami, myślę, że lato astronomiczne też się zmobilizuje....
      Faktycznie w jakimś zimnym pasie mieszkasz. A ja miałam wczoraj uwagi: żeby to latem w bluzie chodzić...?

      Usuń
    5. a no mieszkam i bokiem (zimnym) zaczyna mi to wychodzić...

      dobrze, że nie w kurtce albo w czapce - sąsiadkę widziałam ostatnio w czapce - pozdrawiam Cię Reniusia..;. :))

      Usuń
  7. kochana... wyłaź z dołka ... lato przyjdzie (czego ja osobiście raczej się lękam :)) i będzie już tylko pięknie... trzeba tylko na to chwilkę poczekać :) pomyśl że dla takich jak ja, taka pogoda to chwila ulgi :)
    Całuję Cię serdecznie! :***********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, musimy zrobić zamianę domów! wówczas będziesz miała ulgę przez cały rok prawie, a ja wreszcie wygrzeję swoje stare kości ;)))))

      kłaniam się i buziaki ślę :***

      Usuń
  8. Pakuj majtki;)(bo nic wiecej nie trzeba;)) i przylatuj do mnie,u mnie lato pelna geba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiemu to dobrze... :))

      może chociaż stanik dorzucę ;)))

      Usuń
    2. dobra,stanik moze byc,ale nie za goraco Ci bedzie?;))))

      Usuń
    3. no też się nad tym zastanawiałam...ale trudno! jakoś to przeżyję ;)))

      Usuń
  9. u mnie też lata nie ma ;-(
    Pada i pada. Ja się z tego ogromnie cieszę bo w tygodniu nie mam czasu na jazdę do Bogumiłówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, chociaż ty jesteś zadowolona - nie ma tego złego...

      :))

      Usuń