Translate

czwartek, 1 stycznia 2015

Najlepszego Kochani !

                      

19 komentarzy:

  1. najlepszego MM... niech będzie tylko lepiej! :) :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Jennifer Lopez to bardzo energetyczne wejście w nowy rok:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu :)

      Buziak serdeczny i trzymaj się :***

      Usuń
  4. Ja z opóźnieniem, ale jestem...
    Post z publikacji automatycznej???? Brawo :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypadek ;)))

      Najlepszego w Nowym Roku Alis :)

      Usuń
    2. wow, no, to takich trafień życzę Ci więcej w życiu, może czas zagrać............

      nowy czas czeka, początek jest

      jeszcze nie pisałam, że pięknie podsumowałaś rok. Dałaś mi duzo nadziei i muszę przyjrzeć się moim dokładniej :)

      Usuń
    3. może i zagram, bo jak mówił Wróżbita Maciej w TV, rok 2015 ma być dla nas (wszystkich) dobry finansowo ;)))

      ogólnie rok był dobry, były też potknięcia i niepowodzenia ale tak małe,że nie warto o nich pamiętać :)

      U Ciebie było fantastycznie! Zawsze bardzo miło i optymistycznie :)

      Usuń
    4. dziękuję Ci, staram się nie wyolbrzymiać małych problemów, mówiąc zawsze: lepsze trzy mniejsze problemy niż jeden duży, poważny. Najczęściej pomaga................

      I te blogowe pogaduchy też mi dają kopa do przodu....... :)

      Usuń
    5. to dobrze, że pomaga :)

      czasami jednak lubi dowalić konkretnie i to z najmniej spodziewanej strony...

      ja czasami mam przesyt i muszę się wyłączyć ale dość szybko pojawia się "tęsknota", i ciekawość - co też tam u Was słychać :)

      Usuń
  5. Wow! :))
    Maminko, dziękuję Ci za wszystko. Tak po prostu, bez wielkich słów.
    A o tym,, że Ci życzę jak najlepiej, już od dawna wiesz. :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo szczęścia w Nowym Roku :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Retro :)

      Szczęścia :)

      Śliczne te Twoje Dzieciaczki :)

      Usuń