Translate

środa, 31 grudnia 2014

Moi Kochani...

 Wierni Czytacze i Cisi Podczytywacze! Rok się kończy, czas podsumowań! Ja jednak - tak jak w ubiegłym roku  - wcale nie mam na to ochoty! Jedno mogę powiedzieć na pewno - Rok Był DOBRY!
Poprawiło się zdrowie Marudy, a moje było wręcz wyśmienite. Lato było piękne, słoneczne i bardzo ciepłe, takie jakie kocham. Pomidorki owocowały, pięknie dojrzewały i były smaczniutkie. Ale najważniejsze, że trawa rosła jak szalona  i było co kosić ;)))))))))
 A jesień?! Jesień była fantastyczna! Dopiero w tym roku dostrzegłam jej piękno, z całą paletą ognistych barw. Nie nękały mnie huragany ani inne pogodowe zmory, a zielony skrzypek długo wygrywał dla mnie wieczorne serenady. 
Aaaa...zapomniałam o urlopie. Urlop był niesamowity! Odwiedziłam, po kilkudziesięciu latach, moje rodzinne strony. Byłam zachwycona i wzruszona. Miałam napisać o tym posta ale jakoś mi zeszło. Może jeszcze napiszę.
Końcówka roku, ze świętami w rodzinnym gronie, była wyborna! Moje kochane dzieci zadbały o wszystko. JESTEM DUMNA Z POSIADANIA TAK WSPANIAŁYCH DZIECI! Nigdy nie przypuszczałam,że ja - kobieta  ciężko pracująca, z notorycznym brakiem czasu dla nich - wychowam moje dzieci na tak niezwykłych, empatycznych, skłonnych do poświęceń ludzi.Kocham Je całym sercem.


Ode mnie dla Was - z życzeniami WSZELKIEJ POMYŚLNOŚCI, SPEŁNIENIA MARZEŃ  (nawet tych nieprzyzwoitych ;) ) ZDROWIA, UŚMIECHU NA KAŻDY NOWY DZIEŃ, WIELU SUKCESÓW I MĄDRYCH DECYZJI - mój ulubieniec Andre :)  


Do siego roku :***                      

                                        Mama Maminka


            

18 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie! Pomyślności w Nowym Roku MM :* ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maminko....niech ten następny rok będzie co najmniej tak dobry jak poprzedni
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  3. i cudnie.... :) Niech trwa! Przez cały kolejny rok :) :***********

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w nowym roku... Oby był podobnie dobry dla Ciebie jak ten :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Abi :)

      Poprzednie dwa lata były koszmarne, tera zaczynamy powoli wychodzić na prostą...ale ciiii.

      :))

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maminku, zycze ci zeby ten nastepny byl jeszcze lepszy !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Toya :)

      Niech Ci spełni wszystko o czym marzysz!

      :***

      Usuń
  7. wszystkiego co naj naj naj w kolejnym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polly, dziękuję pięknie i ściskam z całych sił :***

      Usuń