Translate

czwartek, 2 października 2014

ogród jesienią



    Spróbuj pokochać jesień
z niesamowitymi urokami
Spójrz ile piękna niesie
obdarzając cię nowymi dniami.

Kolorowo jak wiosną
barwne liście ostatki zieleni
Dadzą chwilę radosną
twą szarość życia mogą odmienić.

Wieczór szybciej nastaje
słońce też znika wcześniej niż latem
Lecz nowe czy nie daje
chwile spokoju skorzystaj zatem.
                                                                                               Tadeusz Karasiewicz



Jesień jest wyjątkowo piękna w tym roku. Taka spokojna i cicha, przepełniona słońcem i optymizmem.
Nie przepadam za jesienią, ledwo się zacznie , ciągle wieje i leje..miota skołataną duszą, wprowadza niepokój, a szarość dnia - przytłacza. Ale TA jesień jest cudna. Dostrzegam jej kolory,  piękno powolnego przemijania. TA jesień jest przedłużeniem lata, które tak kocham. TEJ jesieni czuję , że żyję... i jest mi dobrze.




***

24 komentarze:

  1. Masz piękny ogród, bardzo zadbany. A kolor tych lobelii (?) znaczy ten niebieski.....boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa dni kosiłam i grabiłam przed sesją ;)))

      Dzięki Julio...kocham mój domek i mój ogród i wszystko co tu robię sprawia mi niesamowitą przyjemność i radość

      Usuń
    2. Co znaczy profesjonalne przygotowanie studia fotograficznego w plenerze! Tylko Maminka tak mogła zrobić:-)))

      Usuń
  2. tego Ci zazdroszczę, że wstajesz rano i widzisz swój ogród
    ( nie złośliwie )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, ciężko na to pracowaliśmy - mąż w Stanach, ja we Włoszech...a i tak bez kredytu nie obyło się :/ ...Polska to nie jest dobry kraj dla ludzi

      marzenia się spełniają, musimy im tylko pomóc - doczekasz się i TY - zobaczysz!

      Usuń
    2. z przykrością muszę się z Tobą zgodzić. Pracuję po 12 - 13 godzin .....brak słów na to wszystko. Mam dzisiaj gorszy kryzysowy dzień, widocznie zmęczenie wychodzi

      Usuń
    3. współczuję Ci bardzo i rozumiem doskonale - były czasy, że i ja tak pracowałam

      Usuń
  3. MAMINKO!!!!przecudnie!!!!!
    Poczulam sie jak Alicja w krainie czarow,a jesien kocham.
    Zreszta ja wszystkie pory roku kocham,...no moze zime najmniej ale przyzaje bez bicia ze tez potrafi byc urocza:)
    Chyba kazda wolna chwile spedzasz w ogrodzie,....ja bym spedzala,zwlaszcza w takim pieknym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, jakem "młoda" nie pamiętam tak pięknej jesieni jak obecna! Do tej pory, przez deszcze, wichury i szaroburość nie dostrzegałam jej urody!


      Zimę, pomimo uciążliwości, lubię bo przykrywa "nachalności" :)

      Rzeczywiście, każdą wolną chwilę spędzam w ogrodzie...oczywiście nie wszystko jest moja zasługą :)

      Usuń
  4. Macham serdecznie do okna na ostatnim zdjęciu, macham i macham :)
    I przychylam sie do komentarzy poprzedników, cudny ogród.
    Sesja na 6. Warto było kosić, udał Ci post, a zdjęcia prawdziwie jesienne. I konewka ukryta, i skrzat się chowa. Piękna jesień w tym roku
    Pozdrowienia serdeczne i uśmiechy posyłam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czymże, ach czymże ja niegodna zasłużyłam sobie na tyle pochwał ;))))))))

      dzięki Alicjo :) ...odmachowywuję i pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. a zasłużyłaś...
      o blog (a) dbasz, czytelnika (mnie przynajmniej) rozpieszczasz i komentarz serdeczny podrzucisz
      dziękuję z całego serducha :)

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie :))

      Ściskam i buziaka przesyłam :***

      Usuń
  5. muszę przyznać że przecudna ta Twoja jesień!!! :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne otoczenie i tylko żal, że to jeszcze przez chwilę, jeszcze tylko paręnaście dni, kilka tygodni. Później już tylko czekać wiosny. W sumie każdy ogród najpiękniejszy jest jesienią, bo i kusi i mówi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka kolej rzeczy...

      ja jednak wolę wiosnę w ogrodzie - zapachy oszałamiają :)

      Usuń
  7. Bardzo się cieszę, że ta jesień Ci się podoba. Jeszcze w tak cuuuuuudnym ogrodzie.....Widać, że go kochasz :D Ja też w tym roku czuję, że lato się nie skończyło, tak jakby jesieni wcale nie miało być :) Obawiam się tylko listopada i grudnia, ale .....na razie nie będę o tym myśleć i założę, że miną szybko i fajnie.
    Macham Ci przez okienko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc i ja się trochę obawiam - w szczególności agresywnej pogody

      i ja Ci macham Słonko :)

      Usuń
  8. Kocham jesień całkowicie i na maksa, histerycznie!...:)

    OdpowiedzUsuń