Translate

piątek, 23 maja 2014

Piątek

Tydzień był taki sobie. 
Nie czułam się do końca zdrowa. Osłabiona i kaszląca musiałam podołać codziennym obowiązkom w pracy. Nie było to przyjemne...ale było minęło i pozostawiam w niepamięci. Powoli nabieram sił i powoli zaczyna dojrzewać myśl o rozpoczęciu biegania, na nowo. Może jutro?? Zobaczymy.
Popołudnie było piękne. Kosiłam trawę, opieliłam małe co nieco. Posadziłam, dzisiaj zakupione, sadzonki truskawek pnących - podobno bardzo plenne i owocują do późnej jesieni. Potem podlałam dokładnie cały ogród a on odwdzięczył się  cudownymi zapachami i świeżością barw.
A potem??!! Potem wylegiwałam się w cieniu, na leżaczku, popijając dobrze schłodzone piwo :)) 

Moje sadzonki...



I pomidorek...tylko jeden dostąpił zaszczytu obfotografowania - a są w ilości sztuk 4



I wieczorne widoki.. z pozycji leżaczka ;))



Miłego wieczoru i dobrej soboty :))

16 komentarzy:

  1. Z pozycji leżaka, przy piwku, pozazdroszczę chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomidor jaki? Bo ja mam 4 koktailowe

      Usuń
    2. Na koktailowe jeszcze czekam...
      teraz posadziłam dwa krzaki odmiany malinowej i 2 odmiany Brutus, tzn. chyba Brutus- nie zapamiętałam tak dokładnie :)

      Usuń
    3. A to, że koktajlowe podobno bardzo dobrze owocują. Opowiadali mi, że i 100 na krzaczku. Mam pierwszy raz i nie mogę się doczekać :)))

      Usuń
    4. "A co!!!" było odpowiedzią na pierwsza część pytania :))))))))))))))

      Jeśli chodzi o koktailowe to oczywiście, że bardzo plenne...w ubiegłym roku koleżanka posadziła i była zdumiona ilością owoców na jednym krzaczku :))

      Buziak :*

      Usuń
  2. Maminko to się labujesz w tym swoim raju- Adama jeszcze nie ujęłaś :)
    Pozdrawiam
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujęłam, a jakże...ale chyba za mocno bo się Nieboraczek rozchorował ;))))

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Sadzonki OK, ale piwa nie widzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostało wypite i smakowało, w ten upalny wieczór, wybornie ;)))

      Usuń
  4. Kwiaty truskawek mają piękną barwę, chyba nie jest popularna?

    poza tym, to się powtórzę, pięknie tam masz :) zdrowiej buziaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, tu można dowiedzieć się więcej o rzeczonych:http://poradnikogrodniczy.pl/truskawka-pnaca.php

      Bardzo dziękuję za miłe słowa :***

      Usuń
  5. Maminko,
    czy pomidory w doniczkach dobrze rosną i owocują? Nie mam miejsca na grządkę, ale doniczki można postawić chociażby na balkonie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmo, koktailowe rosną i owocują w donicach bardzo dobrze...jeśli chodzi o te, które już posadziłam to nie wiem bo jest to mój pierwszy raz - czas pokaże ;))

      Usuń
  6. Roslinność, że tak powiem rusza z kopyta! Aż milo popatrzeć na tę kipiącą zieeń. Mi też udzieliła się od kilku dni "ogrodowa" pasja :) i przyjemnie poleżeć na leżaczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leżenie na leżaczku to jedna z najprzyjemniejszych prac ogrodowych ;))))

      Usuń