Translate

sobota, 11 maja 2013

Maju ty mój maju...

Wszyscy cudnie rozpisali się o maju :) i słusznie,bo to iście magiczny czas. Ja też jak co roku jestem zaczarowana w maju, tym majem. Zapachy przyrody odurzają wywołując zawroty głowy. A i w głowie jakby lżej,optymistycznie i nieco zwariowanie. Ptactwo rozkrzyczane, od świtu do nocy zaaferowane randkowaniem. A i my z zachwytu nad
okolicznością patrzymy na siebie łaskawszym okiem.
Poranek skąpany w boskim słońcu,front robót ręką natury
i ludzką także rozpoczęty. Ogrody pięknieją. Jest cudnie!








Z rana miła wizyta mojej kochanej sąsiadki....z darami, jak 
zwykle :). Tym razem kozie sery,które zamówiła od niesamowicie energetycznej dziewczyny z bloga "Powrót
do tradycji z kozami w tle" i od razu lekcja poglądowa oraz degustacja. Sery przepyszne,bardzo delikatne w smaku,
delicje i zdrowe przede wszystkim.
Ser wędzony przypomina nieco  oscypka,ale nie jest tak słony jak oscypek i bardzo miękki. Moim faworytem jest jednak ser z oregano i papryką...polecam z całego serca,niepowtarzalny smak. Pyyychaaa! Zachęcam do kupienia,
zainwestowania w zdrowie, no i ekologiczne!
Ps.pozdrawiam Panią od serów i dołączę się do następnego
zamówienia :).







A tu następne dary,tym razem z sąsiadkowego ogrodu 



z wkładką mięsną:)))



no i oczywiście wyżej wspomniany front robót ręką ludzką



a tu za płotem takie piękności :)



4 komentarze:

  1. witam serdecznie :) to cudowne że czytam o moich serach takie miłe słowa :) Pierwszy raz jestem na tym blogu z polecenia Pani Renaty i oczywiście zostanę jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na imię Teresa,zapraszam serdecznie,proszę się rozgościć :) a ja jak pisałam wyżej jestem zachwycona serami i z pewnością zamówię niedługo(razem z Renatką).Bloga czytam,jest fantastyczny!taki o prawdziwym życiu,podziwiam za umiejętność radzenia sobie z przeciwnościami losu,których nie brakuje pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sery wyglądają smakowicie, chociaż ślimak już nie. Pięknie jest u Ciebie :) no i maj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Cię Margarithes i zapraszam :), dzięki bardzo za miłe słowa ! no i pędem nabędę "wiedzy" o Twoim blogu :))).

    OdpowiedzUsuń