Translate

niedziela, 10 marca 2013

Wiosno! gdzie jesteś wiosno?! Ze swoim ciepłem i swoją radością?!



   

Niestety u mnie cię nie ma...! Okropny ,ponury, śnieżno-wietrzny dzień! Na osłodę moja druga połówka upiekła murzynka! Zwykły prosty murzynek, bez udziwnień, a jak cieszy i jaki pyszny!!!Zjadłam trzy spore kawałki ,jeszcze gorącego, nie mogłam się oprzeć.Pychota!!! Dzięki Ci moja marudna połówko! A tak wygląda dzisiaj świat z mojego okna. Aaaa, no i jeszcze wierszyk, a raczej wypociny, bo jakoś nie miałam weny - przez tę aurę!


Wiosno,gdzie jesteś wiosno?
Ze swoim ciepłem i swoją radością
Czekam na ciebie z niecierpliwością!
Kiedy,w pachnących trawach posłanie sobie wymościsz?
A potem, serdecznie i szczerze, mnie tam ugościsz
Kiedy ogrzejesz zimowe smutki...?
Świat cały, ten duży i ten malutki
Kiedy odurzysz zapachem ziemi...?
Przyniesiesz ulgę, złożonej mej fizjonemii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz