Translate

niedziela, 2 września 2018

Koniec wakacji

Dzień był cudny, nasycony słońcem i spokojem, nieco ślamazarny z elementami nostalgii za odchodzącym latem, bo jak wiecie lato kocham miłością pierwszą :) 


Żal, po prostu żal, no ale co poradzić, nie ma co rozpaczać. Przeciwnie - cieszyć się, że to lato było u nas tak wyjątkowe! To był dar, który trzeba zapamiętać, zachować w sercu a jesienią ciepło wspominać. Tak sobie to tłumaczę...

Należało  wykorzystać tak wspaniały dzień. Wobec tego, zaraz po śniadaniu kolejny wyjazd rowerowy, kilkugodzinny z dobrym obiadkiem po drodze, a na deser widoki od których oczu nie można było oderwać :)
Dzisiaj było jakoś tak niebywale magicznie. Szkoda, że zdjęcia nie oddają tego w pełni.


Współczuję tym, których obowiązki wzywały i musieli wyjechać.

A przede mną ostatni już tydzień urlopu, nie wiem kiedy to zleciało? 


8 komentarzy:

  1. I pomyśleć, że ja nigdy nie widziałam Bałtyku.
    Dużo tracę, jak widać na Twoich zdjęciach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy nie byłam w Zakopanem, ani w Krakowie...Myślę,że wszystko jeszcze przed nami, nawet Grecja, i Kanion, i NY :))

      Usuń
  2. to lato dało się kochać... i kolory i smaki i marzenia.Może trochę czasem wysokość temperatury dokuczała, ale po zeszłorocznych deszczach przymykalismy na to oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam ZA CHWY CO NA!! Lato marzenie, nie pamiętam kiedy ostatnio takie cudne było?! Każdy dzień był prezentem, najpiękniejszym darem, i nawet te upały mi nie przeszkadzały... :))

      Usuń
  3. Morskie opowieści :) pięknie spędziłaś czas, to widać. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w luźnej rozmowie, zachęcając moją Córkę do powrotu z zagranicy mówię do niej: spójrz jak tu jest pięknie, jak wiele tracić?!, a Ona odpowiedziała: Mamo! - jak jest słońce to wszędzie jest pięknie...

      Ściskam Cię eM ♥

      Usuń
  4. Jak ja tęsknię za morzem....buuuuuuuuuuuuuuuu może wreszcie za rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda!!!!!

      Pozdrawiam Cię Bożenko ♥

      Usuń