Translate

czwartek, 23 sierpnia 2018

Urlopowo


Od poniedziałku urlopuję. Doczekałam się i jestem szczęśliwa, bo ciągnęłam już ostatkiem sił, na rezerwie. Teraz odpoczywam, odsypiam i odreagowuję. Śpię po 10-12 godz. , a mogłabym i więcej, ale rozsądek nakazuje wstać. Z początku trochę sprzątałam, trochę gotowałam - nawet pierogi gryczane poczyniłam - cośtam w ogrodzie podłubałam, ale pomyślałam sobie, że po co?, że dość!, że przestań!  No i teraz "leżę" odłogiem. 

Z tym leżeniem to tak nie do końca, bo ja nie umiem leżeć i raczej aktywnie
spędzam wolny czas, a zwłaszcza urlop - no nie umiem inaczej! Chyba bym wzięła i zeszła!
Dzisiaj np. wycieczka rowerowa po najbliższej okolicy i zaliczony obiadek po drodze..

Zwróćcie uwagę na niebo, ani jednej chmurki, ani jednej...

Pogoda jak marzenie! I tak od początku maja! U nas to ewenement. Prawie każdy dzień jest gorący, a czasem wręcz upalny. Dzisiaj np. 27 st.C. Woda w Zatoce ciepła jak zupa. Wieczorami staram się chodzić  na spacery brzegiem morza. Wyobrażacie sobie jak jest cudnie...?!
Jedynie, jak dla mnie ludzi zbyt wiele, no ale to sezon przecież, więc o czym ja tu gadam! 
A w przyszłym tygodniu być może uda się wyskoczyć na Kaszuby, na kilka dni?! Zobaczymy.
Jestem dobrej myśli. Kije i sportowe buty czekają już w blokach startowych ;)))

Fotki z dzisiejszego dnia
Udanego końca wakacji życzę wszystkim moim Czytelnikom :)

18 komentarzy:

  1. A sinice poszły już sobie precz? Bo jak ja w Gdyni byłam, to niestety to dziadostwo broniło dostępu do wody.
    Piękne wakacyjne widoki, oby tak dalej! Wspaniałego urlopu :)

    Ps. Można leżeć aktywnie, machając nóżką w rytm muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sinice poszły w...siną dal. Woda czysta, prawie przejrzysta i ciepła. Wspaniale.

      Skorzystałam z Twojej rady i pomachałam nóżką(ale tylko jedna) leżąc i wiesz co? Było super! Muszę tak częściej ;))

      Dzięki piękne :)

      Usuń
    2. Pamiętaj o zmianie nóżki. Żeby nie nadwyrężyć :)

      Usuń
  2. Wspaniałego urlopowania i wypoczynku takiego, na jaki masz ochotę MM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki BB :)
      Plany były inne, ale wyszło jak zwykle - życie dokłada z każdej strony, ale nie ma tego złego... Mam fajny urlop! Wszystko zależy od tego, jak podejdziemy do tematu :)

      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pięknie! Wspaniałych wakacji :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję eM :)

      Dzień podzieliłam na dwie części - spokojną i "niespokojną" ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. :) i dobrze, równowaga :)

      Usuń
    3. to daje mi poczucie właściwego położenia w przestrzeni... ;))

      Usuń
  4. Pięknie spędzasz wolny czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie "przespać" urlopu, szkoda by było... :))

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Ojej, ale cudownie,aż sobie westchnęłam z zachwytu. I tak pięknie kwitną u Ciebie kwiaty, mają dobry klimat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co faktycznie jest cudownie! Pogoda dopisuje, zdrowie dopisuje, apetyt dopisuje, rower dopisuje.. ;)) Czego chcieć więcej?

      Pozdrawiam Cię Polly :)

      Usuń
  6. Widzę, że Rewa to naprawdę klimatyczne miejsce. Nigdy nie byłam, ale już chcę odwiedzić. :) Ja też miałam taki czas, już ostatkiem sił robiłam cokolwiek. Musiałam wyjechać i to pomogło. Również aktywnie spędzam czas, nie umiem cały dzień leżeć na plaży. hehe Bardzo fajny post. Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce się wyrobiło, bo jeszcze kilkanaście lat temu krowy po plaży hasały... ;)))

      :)

      Usuń
  7. miałam na tydzień trzynastolatkę na wakacje.Dziewczę potrzebowało wytchnienia odpoczynku, samotności... oddechu. Spała do 13 i sporo czasu cieszyła się pilotem. w końcu mogła decydować co obejrzy.... Dobrze, że zauważyłam, że miała ocotę na chwile samotności, po bardzo aktywnych wakacjach i sporym ruchu w domu.
    alis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek w obecnym chaosie potrzebuje spokoju i wytchnienia jak kania dżdżu, nawet tak młody.. Dobrze, że u Ciebie mogła wypocząć :)

      Usuń