Translate

wtorek, 5 maja 2015

dzisiejszy poranek :)


Miłego dnia Kochani :))

30 komentarzy:

  1. O komu dobrze. Też bym się jeszcze walnęła na moje legowisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też swoje uwielbiam, ale wiesz jak jest! budzik jest bezlitosny ;))))

      Usuń
  2. ale kwiecia u Ciebie i ile słońca,
    dodaje energii taki poranek :)
    udanego dnia MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogódka się rozkręca, słoneczna i ciepełka póki co nie żałuje :))

      dzięki Alis i wzajemnie :)

      Usuń
  3. Dużo ciepła, Maminko. :)

    Ależ masz tam raj! wyobrażam sobie, ile Cię pracy kosztował, ale pielęgnowanie ogrodu to przyjemne zajęcie. Powoli próbuję... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie :) maj dokoła maj, wyświęca ogrody... :)
    dobrego dnia! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam o poranku:)
    U Ciebie jak zwykle pieknie.Tak kojaco:)
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wszystko zasługa wiosny, nie moja :))

      :***

      Usuń
    2. Nie do konca,potrafisz ta wiosne pieknie u siebie wyeksponowac:)

      Usuń
    3. aparat mam dobry ;)))))))

      Usuń
  6. Na dwóch pierwszych zdjęciach towarzystwo jakieś takie zaspane:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, tez byłam zdziwiona - może choroba filipińska?!

      ;))))

      Usuń
  7. jakie śliczne leniuszki :) a poranek po prostu cudowny i magnolia też :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie i magnoliowo, szafirkowo... lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Poranek przepiękny :) I towarzystwo jakie rozleniwione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kaczko :))

      cały czas mam zagwozdkę co też ich tak rozleniwiło, rano raczej biegają jak wariaty ;)))

      Usuń
    2. Może miały fajne sny :)
      Kwa, kwa :)

      Usuń
    3. może - szkoda, ze nie potrafią mówić ;)))

      Usuń
  10. Śliczne psiska:)Ale najbardziej zazdroszczę ci tej brzózki w ogródku.Już tak dawno żadnej nie widziałam- uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      brzozę uwazam za drzewo niezwykłe, dające niesamowitą energię, w ogrodzie są dwie, rosną pięknie.

      Usuń