Translate

niedziela, 3 maja 2015

No i po! a jutro...?

14 komentarzy:

  1. Ja tam się cieszę, bo pracy mam sporo, a Krzysiek pracować w święta mi pozwala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracujący na etacie lud wsi i miast inaczej to odbiera ;))

      Usuń
  2. Ja mam w domu zapieprz,w pracy zapieprz,wiec dla mnie zadna roznica jaki jest dzien.:)
    Buziaki,....do piatku jeszcze tylko 4-dni;),bo poniedzialku nie licze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, środę mamy i z górki mamy ;))))

      buziak wieczorny :***

      Usuń
    2. A jutro juz piateczek:)))
      xoxoxoxox

      Usuń
    3. też się cieszę :))))

      :****

      Usuń
  3. to witam się pięknie poniedziałkowo, ciepłe myśli posyłam.
    Siły, wytrwałości i dobrych pomysłów na nowy tydzień. Trzymam kciuki by był udany.

    MM pozdrowienia z uśmiechem dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie udany jak cholera ;)))))
      ale?! nie narzekajmy by gorzej nie było :)))

      Usuń
  4. ale za to jutro już wtorek. poleci tak szybko, że znowu będzie sobota :)
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet środa! no i poleciało ;)))

      buziaczek :***

      Usuń
  5. Ja to się wtorku boję, bo do pracy idę, a tam ze mną w pokoju taka zrzęda wredna siedzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesssuuu, takie zrzędy to straszne som! dziury nie zrobiom a krew wypijom!

      się trzymaj i do soboty aby!
      :))

      Usuń
  6. Zabawa w chowanego? Odliczanie do dziesięciu i "Szukam!".:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakże by inaczej! jak chomiczki na kółeczku ;))))

      Usuń