Translate

sobota, 13 grudnia 2014

Chodzi o to,

że kocham Święta, choć w tym roku nie ekscytuję się nimi zbytnio. Może to z powodu zdekompletowania  Rodziny, może braku śniegu, a może...?! zwyczajnie - zmęczenia "materiału".  Nie wiem!
A może wszystko to na raz!!!
Jednak, pierwsze kroki przygotowawcze już poczyniłam, a właściwie poczyniliśmy. Maruda "odświeżył" przedpokój malując całość i tapetując jedną, frontową ścianę. Zrobiło się schludnie, czysto i elegancko - tak jak lubię :)



... ja posprzątałam i wykonałam dodatki - stoiki i lusterko...sie narobiłam ;))))



Ze spaceru przytargałam gałązki modrzewia i pomalowałam rozwodnionym białym akrylem a następnie wykorzystałam jako ozdobę nad lustrem w przedpokoju :)



Ponieważ w tym roku bóg szczęścia i obfitości omija nas szerokim łukiem, zmuszona byłam wykonać prezenty gwiazdkowe własnoręcznie a zważywszy na permanentny brak czasu był to nie lada wyczyn :) Oto moje "wypociny"! Na wstępie pragnę się usprawiedliwić - jakość zdjęć fatalna! W realu prezenty wygladają zaje...fajnie! :)


i stroiki: dwie deseczki boazeryjne, świeczki...i co się komu zamarzy ;)))






Kochani pięknej soboty i niedzieli i wielu sił w przygotowaniu Świąt  :)




Ps. u mnie już czyściutko :) jeszcze tylko zakupy, choinka i będę świętować ;))

27 komentarzy:

  1. PRZEPIĘKNE!!!!!
    Ci których obdarujesz tymi prezentami są prawdziwymi szczęśliwcami. Przecież takie cudeńka wykonane własnoręcznie są dużo fajniejsze niż jakieś gotowe prezenty.
    Masz złote rączki Maminko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Julio :)

      mam nadzieję, że będą się podobały

      Usuń
  2. no usta otwarte mam, zdolne i pracowite rączki. Skrzynka na butelki prześliczna, reszta też piękna. Brawo, że pokazałaś te śliczności, za każdy okruch serca włożony w prezenty, dobro podwójnie wróci. Nie dziś to jutro....pamiętaj
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      serca i energii - nie żałowałam :)

      Usuń
    2. ah jeszcze podchodzę nacieszyć oczy, dlaczego nie mieszkasz po sąsiedzku? I dla mnie coś by skapnęło. :))
      jeszcze pięknie zapakowane paczuszki widzę.
      Chwalę dziewczyno, chwalę
      Brawo.

      Usuń
    3. I mnie Ciebie brakuje, szczególnie wtedy kiedy rybki serwujesz! albo inne przetwory, np. buraczki...a poza tym tak pięknie piszesz o różnych tradycjach, które powoli odchodzą w zapomnienie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam ręcznie robione prezenty, mają urok, którego nic nie zastąpi, nie wspominając o wkładzie dobrej energii, miłości i pracy. Pięknie się krzątasz po domku, cudne są te zwykłe gałązki, delikatnie tylko ozdobione. Życze ci zdrowia, dobrych mysli i mimo zdekompletowania rodziny, jak najlepszego czasu w te nadchodzące pomalutku świateczne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow piękne te twoje robótki.Ja byłabym w siódmym niebie gdybym coś takiego dostała.A przedpokój wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki BB

      moje prace są już znane wśród najbliższych, dlatego obawiam się trochę :)

      Usuń
  5. Śliczne te prezenty zrobiłaś, dałabym się pociąć za taką szafkę na klucze :) i wogóle tak ładnie tu u Ciebie, pierwszy raz jestem i juz mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Paproszku :)

      Dzięki bardzo :)

      Ja u Ciebie jestem częściej i podziwiam Cię za to jak świetnie sobie radzisz - tryskasz przy tym energią i optymizmem :))

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ale ładna, wesoła tapeta! Bardzo sympatycznie to wygląda :)
    Maruda się spisał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Emmo :)

      Maruda, choć samouk, zna się na rzeczy a przy tym jest bardzo dokładny, sił mu tylko brak :)

      Usuń
  7. skrzyneczka na butelki przepiękna, sama taka chciałaby dostać. Pięknie też Ci wyszła skrzynka na klucze. Kiedyś próbowałam swoich sił w tworzeniu takich rzeczy, ale to było dawno temu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zaczynałyśmy w tym samym czasie, bo i u mnie dawno to było :)
      Kiedyś zajmowałam się tym częściej, traktowałam jako fajne hobby, później z braku czasu i chęci ( słomiany zapał) zaprzestałam. Wypadłam "z obiegu", przestałam się rozwijać. Teraz, tylko od czasu do czasu, wracam do decou.

      Dzięki Graszko :)

      Usuń
  8. Прекрасные подарки ручной работы, сделаны с любовью! Салфетница особенно хороша, очень нежная!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irino, большое спасибо :)

      Никто не сравнится ваш работу :)

      Usuń
  9. CUDA po prostu!
    żadne kupne prezenty nie byłyby nawet w połowie tak piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślisz?

      Dzięki Emko :)

      Usuń
    2. oczywiście! przeciez w każdym z tych cudów aż WIDAĆ SERCE! To jest piękne i wyjątkowe...

      Usuń
  10. Nie wiedziałam,żeś taka zdolna....

    OdpowiedzUsuń