Translate

niedziela, 28 grudnia 2014

poranna niespodzianka

Wiem, że u Was jest już od kilku dni. Do mnie dotarła dopiero dzisiaj, w nocy :)






A poza tym leniuchuję, jak większość z Was. Dojadam świąteczne resztki - obiecanki, że w tym roku to już na pewno nie przygotuję tyle co w ubiegłym - spełzły na niczym.  Trochę czytam...ale tylko trochę ;))))  no i upajam się ciszą, jaka panuje między Świętami Bożego Narodzenia a Nowym Rokiem.

Spokojnej, śnieżnej i miłej niedzieli :)

Ps. i jeszcze niedzielne granie :)




18 komentarzy:

  1. Tak, cudnie przypruszyło! Ile radości ludziom może sprawić odrobina sniegu, też cieszę się jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bajkowo - wszystkie nachalności zostały przykryte ;)

      Usuń
  2. Prawda jak pięknie? Też lubię ten moment kiedy świat przykryty białą kołderką i jeszcze nietknięty śladami stóp.
    Pięknej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i światło, wreszcie więcej "światła"

    pięknej niedzieli Julio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iście anielski śpiew...zasłuchałam się...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie .... Do mnie snieg niestety bardzo rzadko dociera. Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toya, jak miło ,że zawitałaś w moje skromne progi :)

      Tak więc śniegu na Nowy Rok i wszystkiego co w życiu Najlepsze :***

      Usuń
  6. U mnie jakieś inne spojrzenie na święta w tym roku, może, że to 4 dni, może że ten cudny śnieg, i jakoś tak pełniej inaczej. Jedzenia zrobiłam mniej, dziś świeże jemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tkwię w tym świątecznym "zaścianku" od lat, i jak co roku, długo poświąteczne resztki dojadam ;)...ale chyba dobrze mi z tym :))

      niedzielny buziak Aliś :*

      Usuń
    2. i poniedziałkowe pozdrowienia...............
      :)

      Usuń
    3. noworoczne na wszelki wypadek zostawię, bo nie wiem czy jeszcze post planujesz......... :)

      wszystkiego najlepszego w 2015.............., powodzenia

      Usuń
  7. Ale czysto wszędzie. Jak miło popatrzeć na taką zimę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Wesołych (po)Świąt Caddi i dobrego Nowego Roku :))

      Usuń
  8. Teraz masz więcej śniegu niż my, ha:) Miłego dojadania, odpoczynku i podczytywania;)

    OdpowiedzUsuń