Translate

wtorek, 16 grudnia 2014

a może by tak do Brazylii - dla odmiany ;)

              

14 komentarzy:

  1. Fajnie tak trochę wesoło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie, ale Ty już ciasteczek napiekłaś, a ja nie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A moze jednak po naszych świętach..na Sylwestra???? Jakoś w tym roku ja jakoś nastrojowa....bo tak to już bym sie pakowałam Mamę Maminka zabrała i do Brazylii poleciała...ale
    ale jakoś w tym roku nastrojowo..po polsku:):):
    Sciskam Cię mocno!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. człowiekowi na starość (tu czyt. - mnie) w głowie się przewraca ;))))

      Buziak Pati :*

      Usuń
  4. posłucham chętnie, ciepłych rytmów nigdy dosyć..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam chetnie bym gdzies pod palmę .... :)

    OdpowiedzUsuń