Translate

sobota, 26 lipca 2014

Wczoraj

zrobiłam sernik na zimno. Przepis ściągnęłam z czyjegoś bloga ale nie pamiętam z czyjego - dość dawno to było! Z góry przepraszam właścicielkę przepisu za brak linka. Sernik pyszny...przepis łatwy a zrobiłam go już po raz drugi. Wcześniej robiłam z truskawkami a teraz z resztą porzeczek, które były jeszcze na krzakach.




Przepis:

- 2 opakowania serka naturalnego President 350 ml (w oryginale był mascarpone)
- 3/4 szklanki cukru
- 1 średnia śmietana 30%
-2 lub 2 i 1/2 łyżki żelatyny
- 1 galaretka
- owoce...dowolne 

Żelatynę rozpuścić w 3/4 szklanki gorącego mleka i ostudzić
Twaróg zmiksować z cukrem, dodać ostudzoną żelatynę, śmietanę ubitą na sztywno i trochę owoców do środka - wszystko delikatnie wymieszać. Na wierzch pozostałe owoce. Całość zalać galaretką.

Smacznego i miłej soboty :))


10 komentarzy:

  1. ja na jakieś ciasto u anny się załapię, bo narobiłaś mi smaku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak, dzisiaj Anny...miłej zabawy Alicjo :))

      a przepis polecam...to ten z łatwych, szybkich i przyjemnych...a raczej smacznych :)

      Usuń
    2. czasami mam za dużo świeżego twarogu, muszę pomyśleć i spróbować, mam taką mała blaszkę :))

      Usuń
  2. Zrobiło się smacznie - jestemtak objedzona, że zrobię to jutro, pozdrawiam i dziękuję
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko popatrzeć i obejść się smakiem. Na szczęście mam kawę i trochę wyobraźnie i też jest dobrze. Mniam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu, możesz zrobić sam!!! Łatwizna, naprawdę...Hela będzie wniebowzięta!

      :))

      Usuń
  4. Wszystkie składniki mam, więc zrobię... dziękuję i ładne kwiaty :) z sernikiem ślicznie się zestawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serniczek "niebo w gębie"...owoce mogą być dowolne :)

      dzięki eM i pozdrawiam :)

      Usuń