Translate

piątek, 27 czerwca 2014

Piątek

W końcu ciepło, choć do upałów to jeszcze daleko. Trzeba się jednak cieszyć tym co jest, bo najbliższe prognozy nie są zbyt optymistyczne. Ech!!
Dzisiaj był mój ulubiony dzień - dzień koszenia trawy, pielenia, nawożenia i podlewania (tego czego nie mógł podlać deszcz). Odstresowałam się po całym tygodniu wytężonej pracy. Ostatnio mam co robić. Obowiązków przybywa... pieniążków niestety nie. Muszę coś z tym zrobić bo jest niefajnie. Taka sytuacja bardzo mnie stresuje i czuję się wykorzystywana. Poczyniłam już pewne kroki ale o tym potem.

Po południu pojechaliśmy rodzinnie na "świeżą rybkę". Było bardzo smakowicie i bardzo miło, i nie musieliśmy długo czekać - turystów jak na lekarstwo.
 Zrobiłam kilka fotek :))



Ciepłego i słonecznego weekendu życzę :)

22 komentarze:

  1. lubię taką przestrzeń, najpiękniejsze chwile, kiedy nie ma ludzi

    OdpowiedzUsuń
  2. moje oczy i serce najbardziej odpoczywają w samotności i ciszy, wśród otacząjacej przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie! Jak Ty masz fajnie, tak blisko morza :)...! Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie blisko...w linii prostej niecały kilometr ale ma to swoje plusy i minusy :))

      Usuń
  4. Psinka cudowna.Jakoś nie specjalnie lubię spędzać wakacje nad pl morzem, owszem, na weekend wyskoczyć, ale wtedy tłumy, jakby sie wszyscy zmówili... no i daleko mam z stroszka, dobrze że loty są ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))

      No wcale się nie dziwię...a poza tym trzeba trafić na pogodę, polskie morze jest bardzo kapryśne. Dzisiaj - na ten przykład - rano ciepło i słońce a teraz znowu pada! :/

      Usuń
  5. __(░(¯`:´¯)░)DZIEŃ DOBRY
    _(░(¯ `•.|/.•´¯)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░░(¯`:´¯)░)
    _(░(_.•´/|`•._)(¯ `•.|/.•´¯)░)
    ____(░(_.:._).░(¯ `•.(█).•´¯)░)
    __(░(¯`:´¯)░░(_.•´/|`•._)░)
    (░(¯ `•.|/.•´¯)░░(_.:._)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░..
    (░(_.•´/|`•._)░
    ___(░(_.:._)„ _
    ♥ ¯~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥~
    ♥_(.•´♥…ŻYCZĘ
    `*.*´¨)♥.WSPANIAŁEGO
    ¸.•)´♥. POGODNEGO
    .•´♥.. DNIA
    ¸.•)´♥.. POZDRAWIAM:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko i Tobie tego samego :))
      Śliczne kwiatki, dziękuję :)

      Usuń
  6. Piszesz świeżą rybę, co jadłaś dobrego??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łowią tylko fladrę, na całą resztę mają unijny zakaz.

      Była pyszna :), odpowiednio usmażona (niewysuszona), polana na koniec odrobiną masła czosnkowego. Mniam!

      Usuń
  7. Och jak wam zazdroszcze, bo u mnie leje, leje, leje... buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, i u mnie od rana leje i leje :/

      Zdaje się, że w tym roku nie będzie lata... przynajmniej na razie nie zapowiada się :(

      Usuń
  8. Ale fajny ten Twój animals :))
    Serdeczności, Maminko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne Emmo :*

      I tak mi życie płynie jak choremu po rycynie....nie dzieje się nic szczególnego.

      Usuń
  9. Jak fajnie masz... kocham morze, chociaz moje serduszko szybciej bije na widok gór. ;) jednak za niecałe dwa tygonie i ja bede relaksowac sie widokiem roztaczajacego sie zachodzącego slonca na horyzoncie morza ;) serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, życzę Ci wspaniałego wypoczynku i pięknej pogody.
      Pogoda nad pl morzem, w czasie wakacji, jest bardzo ważna.

      A gdzie konkretnie będziesz?

      Usuń
    2. Dziekuje, mam nadzieje, ze pogoda bedzie ladna i nie bedzie padac. Weekendowy wypad do Łeby.

      Usuń
    3. Suuuper!!!

      Baw się dobrze :***

      Usuń
  10. A zdjęcie nr 2 - cudo :DDD

    OdpowiedzUsuń