Translate

środa, 18 czerwca 2014

Mój

Jasmine.

Rozkwitł kilka dni temu ale dopiero wczoraj mogłam się do niego dobrać. 
Rośnie na granicy działki, w miejscu nieco ukrytym, z tyłu za domkiem gospodarczym.
A ponieważ mieliśmy "małą robótkę" związaną z elewacją domku i na około stały rusztowania, droga do pięknoty była zatarasowana. Ale jest! I oszałamia zapachem. 
Chociaż Maruda twierdzi, że z powodu tak silnego zapachu boli  Go głowa. Trudno.



Przed nami długi weekend. Niestety nigdzie nie wyjeżdżam, jak zwykle, ale mam zamiar aktywnie spędzić ten czas.

Pięknej pogody życzę na wszystkie wolne dni... :))

23 komentarze:

  1. Pachnie aż tu :))
    Słońca życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Julio... :*
    Szczęśliwej podróży i baw się dobrze w tym pięknym Krakowie... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kwiaty,tez poczulam zapach:)od silnego zapachu kwiatow moze rozbolec glowa(doswiadczylam)
    Nie forsuj sie za bardzo,Tobie tez nalezy sie troche odpoczynku.
    Buziaki,pieknej pogody zycze i zdrowka obojgu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, właśnie w tym forsowaniu (ogrodowym czy domowym) jest dla mnie metoda. Ja zwyczajnie to lubię i to daje mi psychiczne odprężenie. :))

      Usuń
    2. Masz racje,fizyczne zmeczenie przynosi ukojenie umyslu i duszy,zwlaszcza jak poswiecasz ten czas na prace,ktora jest Twoim hobby:)

      Usuń
    3. Otóż to! I dzięki temu lepiej śpię :))

      Usuń
  4. przepiękne kwiaty :)
    ja też nie wyjeżdżam, ale samo przebywanie w ogrodzie da mi wielką radość, Tobie chyba też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To posiedzimy razem :))

      Wypijemy kawkę, powdychamy zapachy jaśminu i będzie nam dobrze :)

      Usuń
    2. eeeeh nawet bardzo dobrze :)
      cmok:***

      Usuń
    3. No i widzisz jak nam fajnie! Pogoda do bani...zimno i wieje , a my przy kawusi...i dobrej książce :*

      Usuń
  5. mój pachnie też niesamowicie, mam bukiet w pokoju, mam na tarasie, rozdałam.
    Posty będą MÓJ, czy Moja też??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      ...to zależy co akurat przyjdzie mi do głowy...a podobają się???

      Usuń
    2. zawsze mogą być mój, moja, moje :))) jesli zwróciły uwagę to chyba tak .:)

      Usuń
    3. Jakoś tak "weny" nie ma ostatnio i lecę po prostej ;)))

      Usuń
  6. Piękny jest jaśmin uwielbiam go.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja poczułam ten zapach :) zapach jaśminu jest magiczny..
    Dołączam do grupy nie wyjeżdżających życząc mimo wszystko pięknego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj emko :)

    ...miłego, spokojnego i ciepłego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mi się podoba wazon :))
    Jaśmin swoją drogą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazon "antyk"....dokładnie nie pamiętam ile ma lat, ale chyba coś koło trzydziestu. Zakupiony za jedną z pierwszych moich pensji, w dawnej Cepelii :)

      Usuń
  10. i ja...działa na mnie, po prostu działa :))

    OdpowiedzUsuń