Translate

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Mam

dość tej okropnej pogody!!!!
Mży, kropi, siąpi, pada i zdrowo leje! A do tego  zimnooo i wieje! Brrrr.  Jestem przez to  uziemiona, prawie zero ruchu, tylko tyle co w pracy. Z nudów podjadam a nawet podżeram. No i co? A no to, że dupa rośnie w zastraszającym tempie!
A do tego coś dziwnego stało się z moim  blogiem (na moim blogu)! Wchodzę w Projekt, następnie w Listę czytelniczą i nie otwierają  mi się Wszystkie blogi???!!! Nie mam dostępu do świeżo  napisanych postów mojej listy blogów. Nie wiem o co kaman?

Jakiś porąbany dzień. Jestem wq---ona! 
 :/

32 komentarze:

  1. Ja mam to samo! Nie dziw się że chcę uciekać na wordpressa... Blogger wiecznie jakies numery wycina ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o co w tym wszystkim chodzi? Nie ogarniam tematu!

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia, mnie teraz też się tylko jeden blog pokazuje na liście...

      Usuń
    3. Dokładnie tak samo jest u mnie!

      Usuń
  2. i ja niestety zauważyłam tą okropność.....
    trzymaj się! to minie... będzie lepiej!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś się zawiesza....cierpliwie poczekać trza :)
    podobnie z pogodą
    Ja wzięłam gorącą kąpiel a teraz kieliszek wina i już mi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam! ale ile można...

      Z winem muszę uważać, wyzwala koński apetyt :)))

      Usuń
  4. Nienawidzę też takiej pogody okropnie jest.Ja chcę lata a nie takiego zimna.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam jeden nowy wpis na liście czytelniczej! :(
    Widocznie coś znowu mieszają. Te nowości są wkurzające.
    Może chodzi o to, żebyśmy latali do siebie w ciemno i nabijali sobie liczniki ;PP Bez sens totalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że problem "ogólnoludzki"...
      Chyba kogoś nowego zatrudnili, bo jak tylko nowa mietła przyjdzie to zaraz inaczej zamiata :/

      Usuń
  6. A u nas tmobil nie działa porządnie od wczoraj, dodzwonić się gdzieś graniczy z cudem, Laptop wyprawia co chce: pokazuje, że film ma 35 kb i nic nie wyświetla, wszędzie pustka. Ale żeby mnie wQ... jedną piosenkę z 5 sztuk puszcza. A tak null, zero, NIC. Cały dzień mojej pracy w DU..E

    Jestem wq---ona! Jesteś wkurzona? jesteś spalona? jesteś spocona? Ja też.
    To wersje pewnej super popularnej piosenki, którą będę musiała użyć jako podkład muzyczny do filmu ;) dobranocka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jakiś sabotaż...albo podsłuchy wszystkim zakładają!

      Nerwa miałam całe popołudnie...na zimno, na deszcz, na brak słońca...na brak lata, na to, że ślimaki ogród mi pożerają...no i ogólnie! Czyli prawie na wszystko.

      Dobrejnocki :)

      Usuń
    2. podsłuchy??? a wiesz, że to nie musi być żart???

      Usuń
    3. a nerwa? też trzeba mieć, gdy już zejdzie- słońce podwójnie świeci, kochany szerzej się uśmiecha i kawka (herbatka, obiadek, ciasteczko) lepiej smakują !!!!!

      Usuń
    4. Masz rację po "burzy" zawsze słońce świeci :))

      Jutro będzie lepiej..no chyba, że blogger znowu mnie wkurzy ;))

      Usuń
    5. Piękny poranek!!!

      Słonecznie...i robi się ciepło :))

      Jest nadzieja...że będzie lato :*

      Usuń
    6. jak blogeer ? jak humor??? :)

      Usuń
    7. Fatalnie, jeśli chodzi o bloggera...wiele nowych wpisów umyka, bo nie wyświetlają się :/

      Humor jednak nieco lepszy, słońce wyjrzało :))

      Usuń
  7. Blogger czasami pozwala nam odpocząć od siebie. Doceńcie te chwile:-)
    Wordpress jest przereklamowany. Zaczynałem w 2007 na bloggerze, by potem opuścić go na rzecz łotrpressa, by w 2011 wrócić znów do bloggera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no ja nie mam zamiaru nigdzie się przenosić, piszę tylko, że obecny stan mnie wkurza. Skoro piszesz, że to chwilowe przejściowe to OK.

      :))

      Usuń
  8. ja też tak mam i nie widzę podglądu Wasztch blogów...nie wiem co kto napisał nowego:(:(:
    Moze to minie????
    Całusy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas nie tak zimno :), zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wyluzuj:) Kiedy pada deszcz to ogródek podlewa...a poza tym jest czas na czytanie dzieciom i takie tam a że coś urośnie? No niech urośnie! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośnięcie wymknęło się spod kontroli...

      ;)))

      Usuń
  11. Lubie blogera mimo jego czasami chumorow:)
    Tez tak mialam ze trzy dni ,nie otwieralo mi sie to i tamto,dzisiaj jest juz ok.
    Ale zawsze bede powtarzac ze taka wielka machina kiedys piardnie,....teraz widocznie tylko popiarduje;))))
    Maminko,wysylam Ci caly wagon slonca bo u nas ukrop jak jasna cholera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce przyjmuję bo u nas jak na lekarstwo :))

      Blogger powrócił " na ojczyzny łono" ;)))

      Usuń