Translate

sobota, 15 marca 2014

Sobota

pogodowe szaleństwo.
Wiatr huraganowy (w porywach), spowodowany szybko przemieszczającymi się niżami. Kręci koronami drzew, podrywa niemal wszystko z powierzchni ziemi. Na razie nie pada, choć szara czapka wisi nad głową. Jest niefajnie! Niepokój, obawa i cykor :). Tak już mam...i nic nie poradzę! Wiosna, hę??!!

Muszę wyjść z psiarnią, ale odwlekam z nadzieją, że może  zaraz się uspokoi.
 Psy dobrze wiedzą co się dzieje i ...
...na razie są spokojne, nie absorbują.


Dobrej soboty życzę i oby do wiosny :))

14 komentarzy:

  1. i u mnie wicher gna przez świat coraz bardziej...
    odwzajemniam: dobrej spokojnej soboty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marna to dla mnie pociecha ;)))

      ściskam i buziaki ślę :)

      Usuń
  2. rozumiem i wiem, że nie lubisz, ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :*

      jutro mam być powtórka z rozrywki :(

      Usuń
  3. Pogoda brzydka na całego też nie lubię wiatrów ale pomału idzie ciepło.Bardzo ładny blog zapiszę go.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Agatko :)
    Bardzo dziękuje i bardzo mi miło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już niedzielnie, i słoneczko wyjrzało i wiatr pognał w inne strony, może nie wróci.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj w poniedziałek, wieje jak diabli :)

      Usuń
    2. a u mnie też wieje jak....
      czekam, żeby przestało...

      Usuń
    3. prognozy nie są optymistyczne, ma wiać do piątku...no może o mniejszym natężeniu
      portal augustyna pl. potwierdza :(

      Usuń
  6. Witam w poniedziałek
    życzę miłego,spokojnego dnia
    pozdrawiam i komentarz zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie lubimy takiej pogody, nie lubimy... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda?! Okropieństwo...groza i lęk :)

    OdpowiedzUsuń