Translate

niedziela, 30 marca 2014

Dobrej nocy....

         


Głęboko w swoim sercu, wiesz, to widać wyraźnie
Jak Adam był dla Ewy, tak ty jesteś stworzony dla mnie
Mówią, że zatrute wino może zrodzić lepsze
Nasza miłość jest prosta

Gdybyś zapytał mnie wprost odpowiedziałabym z radością
Chciałabym mieć cię obok tylko dla nich deszczowych dni
Lubie dotyk twojej dłoni, to że niczego nie wymagasz
Nasza miłość jest prosta

Nasza miłość jest prosta
Jak woda pędząca po kamieniu
Och, nasza miłość jest prosta, jak żadna inna miłość którą znałam do tej pory

Mówiąc praktycznie, zostaliśmy stworzeni by trwać
Badać wszystkie fragmenty niedawnej przeszłości
Tam jest ujście dla twoich łez
Twoje ręce wokół mojej talii
Nasza miłość jest prosta

Za każdym razem gdy się spotykamy to jest tak jak gdy całowaliśmy się pierwszy raz
Nigdy nie znudzeni tą nieskończonością
To prosta rzecz, nie potrzebujemy pierścionka
Nasza miłość jest prosta

Nasza miłość jest prosta
Jak woda pędząca po kamieniu
Och, nasza miłość jest prosta, jak żadna inna miłość 

Nasza miłość jest prosta
Jak woda pędząca po kamieniu
Och, nasza miłość jest prosta, jak żadna inna miłość 

Głęboko w swoim sercu, wiesz to jest łatwe do zobaczenia
Jak Adam był dla Ewy, tak ty jesteś stworzony dla mnie
Mówią, że zatrute wino może zrodzić lepsze.

        

10 komentarzy:

  1. Dzień dobry :*
    i pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękna melodia, ale rzeczywiście taka dobranocna. Wieczorkiem posłucham jej jeszcze raz, bo teraz nie pora na takie nastroje:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzień dobry, Maminko :-)
    dobra wiele Ci życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również- miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dobrej nocy :) Zawsze się spóźniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A teraz mówię dzień dobry.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co u Maminków i mauś Maminków? Brak mi twoich pogawędek, przyjaznych komentarzy i wesołego duszka. Uściskujemy i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smutna ta piosenka, mam nadzieję,że to tylko taki chwilowy sentyment , a nie nastrój trwały.Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń