Translate

sobota, 23 czerwca 2018

Orzechówka


Przepisów na rzeczoną orzechówkę  jest wiele. Ja skorzystałam  z tego  przepisu, jednak zmodyfikowałam go nieco. Nie dodałam wody, jedynie wódkę i spirytus oraz po 1 łyżeczce zmielonego cynamonu i goździków. Dodałam też ponad pół szklanki, wcześniej rozpuszczonego miodu gryczanego. Co z tego wyjdzie , czas pokaże....
Teraz poszła w odstawkę na 4-6 tygodni.



Tak wyglądał mój pierwszy dzień lata, ale nie narzekam, bo pogoda w tym roku i u nas dopisała! Mieliśmy trzydziestostopniowe upały, to ewenement jak na tę szerokość geograficzną.


4 komentarze:

  1. Myślę, że będzie pyszna. Ja robiłam kiedyś podobną nalewkę i pamiętam, że była całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta, z tymi dodatkami jest moją pierwszą i jestem bardzo ciekawa smaku,ale na to trzeba będzie długo poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie robiłaś? jeśli nie, to czas najwyższy, bo za chwilę orzechy nie będą się już nadawały....

    pozdrowionka Alis :)

    OdpowiedzUsuń