Translate

niedziela, 1 marca 2015

marzec


"Źle się w marcu urodzić, bo trudno takiemu dogodzić."

Wszystkim marcowym solenizantom, nie wykluczając samego miesiąca, najlepszego.

Niech pozimowe smutki idą w cień
Niech słońce trawy ogrzewa
Niech wiosną pachnie każdy dzień
A miłość niech serca rozgrzewa.


                                                                                                       zdj. net


Pięknej, ciepłej, prawdziwie wiosennej niedzieli Kochani :))

Ps. dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :)

17 komentarzy:

  1. Maminko a kiedy są Twoje urodzinki???? Oczywiscie pytam o miesiąc????? Ja tam jestem kwietniowy ognisty Baranek:):):):)
    Pozdrowienia niedzielne ślę:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje? a no wtedy: miesiąc styczeń, czas do życzeń: a więc życzym pomyślności, Boga, chleba, dobrych gości!

      ;))))

      Usuń
    2. aaa! to Ty Jesteś kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata :)))

      piękny miesiąc! to w nim czuć dopiero prawdziwą wiosnę :))

      Usuń
    3. tak kocham wiosnę!! a i ja taki kwiecien plecień:):):

      Usuń
    4. ja to z wiosny najbardziej kocham lato ;))) ....fajnie pleciesz Jolu, podoba mi się :)) - u Ciebie jest zawsze miło i przyjemnie :)

      najbardziej nie lubię takich ciężkich egzystencjalnych tematów, a do tego z czyjąś racją jeszcze - brrr!

      Usuń
  2. Oj przyda sie wiosenny wpis,przyda,u mnie poki co lodem jeszcze wszystko skute.

    Sciskam-buziam-zyczenia szczescia sle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już nie długo, bo słońce coraz wyżej :))

      gdy marzec skuty lodem lato płynie miodem ;))))

      :****

      Usuń
  3. No przecież ja marcowa jestem!!
    ale mówisz że trudno dogodzić......no muszę o tym pomyśleć :)

    dziękuję za życzenia :**
    z tymi smutkami co mają iść w cień to przyda się jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przysłowia podobno mądrością narodu.... żartowałam ;)))))

      najlepszego jeszcze raz - a wszystkie smutki niech idą w las ;))

      Usuń
  4. Marcowym i każdym innym także. Niech Ci się wszystko spełnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzec to jak przedpokój, a za nim wiosna w salonie:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak elegancko to ujęłaś :))

      pozdrawiam Sia :)

      Usuń
  6. Hehe cow w tym dogodzeniu jest.... Dziekuje Maminku za zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas kilu solenizantów marcowych....
    przysłowie spełnia się w stu procentach, uparci jak ...., przynajmniej moi.. :))

    OdpowiedzUsuń