Translate

wtorek, 31 marca 2015

co było pierwsze...?!

Nad tym, co było pierwsze - jajko czy kura - głowili się od dawna filozofowie przyrody. Odpowiedź na to pytanie podobno już znaleziono i bezapelacyjnie była to kura. U mnie zaś, na pewno pierwsze było jajo... ;))



                                              Kochani

            Zdrowych i roześmianych Świąt w gronie najbliższych,                   smacznego jajeczka, mokrego dyngusa a nade wszystko                   błogosławieństwa bożego życzy Maminka.



34 komentarze:

  1. Pięknych Świąt Maminko
    uśmiechu i spokoju :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :)
    Tobie i całej rodzinie również wspaniałych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uściski, Maminko :)
    Niech Ci sprzyja niebo, ziemia i ludzie :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi sie wydaje czy to jajo jest naprawde taaakie duze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam strusie, ale gdzie mu tam do Twojego. Przepiękne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla Ciebie wszystkiego najlepszego świątecznego- włącznie z jajeczkiem. Piękny pomysł na życzenia w poście. :)

      Usuń
    2. ;)))

      chyba troszku mnie ładujesz :) , a no pochwał się swoim!

      Usuń
    3. Wzajemnie Alis :) i niech słońce nie żałuje nam swojego ciepła :))

      Usuń
    4. moje jajo w naturalnym jest, takie jakie je struś stworzył... :)

      Usuń
    5. aaaaa, chyba, że tak! chociaż? ...tak na prawdę nie wiadomo, które ładniejsze :))

      świątęczny buziak Alia :***

      Usuń
  6. Piękne! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego :). Piękne jajo :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe jajo...ależ się rozmarzyłam

    dla Ciebie MamoMa... wspaniałego czasu z rodziną, wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne, jajowate jajo gigant, królewskie po prostu. Wielki podziw z mojej strony i zakrzątane, ale serdeczne życzenia jasnych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki piękne :)

    Radosnych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jajo przecudne! A dla Ciebie MM i całej Twojej rodzinki najserdeczniejsze życzenia :*********

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie dziękuję :)

    ...spokoju, ciepła i radości Emko :***

    OdpowiedzUsuń
  13. W PONIEDZIAŁEK LANY
    ZAJĄCZEK ZALANY.
    KURY Z NIM TAŃCUJĄ,
    JAJKA MU MALUJĄ.
    KOGUT WCIĄGA KRESKĘ
    -PODKRĘCA IMPREZKĘ.
    CAŁA SALA SIĘ BUJA,
    DJ.GRA ALLELUJA!!!
    WESOŁYCH ŚWIĄT WAM ŻYCZĘ. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sobre pytanie! w każdym razie twoje jao jest przepiekne, a ja życzę dalszego miłego świętowania, mokrego smingusa nie życzę, bo na sworze, aż zanadto mokro! pada snieg:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i u mnie śmigus-dyngus na dworze :( , ale nic to damy radę :)

      Dzięki Piękne i wzajemnie Agnieszko :))

      Usuń
  15. Wspaniale wyszło.
    Wesołych, jeszcze tych ostatnich, świątecznych chwil :))

    OdpowiedzUsuń