Translate

środa, 28 sierpnia 2024

Gdyński Skwer Kościuszki

Końcówka sierpnia rozpieszcza piękną pogodą, zachęca do wyjazdów i spacerów.  Wczoraj, przy okazji załatwiania różnych spraw "na mieście" wybrałam się na Skwer Kościuszki. Przyznam, że dawno tam nie byłam, bo zazwyczaj poruszam się swoimi utartymi ścieżkami, jak większość pewnie, i cyknęłam kilka zdjęć.



















Krzyż Rybacki im. Tadeusza Wendy
https://muzeumgdynia.pl/2021/06/krzyz-rybacki-imienia-tadeusza-wendy-2
To jest ul. Hryniewickiego - równoległa do Skweru, kiedyś był tu dziki parking :)


Plac Kaszubski, a ten kompleks budynków na wprost to moje pierwsze miejsce pracy :)



4 komentarze:

  1. Morze :) W poniedziałek jedziemy na 5 dni nad morze, ale do Ustki. A w Akwarium gdyńskim już dwa razy byłam. Bardzo ciekawe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustka jest cudowna, bardzo klimatyczna, a uliczki mega kameralne :)
    Polecam Ci tam restaurację , która znajduje się zaraz przy promenadzie, a nazywa się Columbus Tawerna. Mają w menu wspaniałe dania rybne - palce lizać. Byłam w ubiegłym roku w lipcu i miło wspominam do dziś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, Maminko :) Jak miło zajrzeć w znajome kąty...:) Jesteś chyba najwytrwalszą blogowiczką spośród wszystkich moich znajomych. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo..kogo ja tu goszczę 😊
    Witaj Emmo:), bardzo mi miło, że wpadłaś 💖
    Z tą wytrwałością to lekka przesada:)
    Czasem zdarzy się, że coś wrzucę, ale ostatnio rzadko to robię:)
    A ty wracasz na stare ścieżki ? Dobrze by było, bo świetnie pisałaś i odwiedzałam ci zawsze z wielką przyjemnością 😊

    OdpowiedzUsuń