Translate

środa, 10 maja 2023

W czeluściach jutuba 🙃

 Czyżby głos rozsądku..🤔


6 komentarzy:

  1. Wszystko jest Drogą :) Jak trafisz na naciągacza, wpadniesz w pułapkę i poniesiesz konsekwencje, to jednak czegoś się nauczysz. Jak inaczej nauki pobrać?
    A poza tym owi guru dobrze żyją. Mają kasę, spełniają marzenia, zadowoleni, spełnieni. Czyli dla nich, to co robią, działa :DDDD
    To się dzielą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wszystko JEST Drogą, ale jest ona sumą naszych doświadczeń, tych bolesnych i tych mniej. I tylko od nas, od poziomu naszej świadomości lub stopnia poparzenia się zależy, czy wejdziemy ponownie do tej samej, czasem nieźle śmierdzącej wody . Poprzez DOŚWIADCZANIE kreujemy naszą rzeczywistość - tak uważam 😃
    Jest to proces długi , bo przeważnie jesteśmy uśpieni i nie widzimy rzeczy oczywistych. Dopiero przypieprzenie głową w mur i roztrzaskanie się na drobne kawałki powoduje faktyczną zmianę. A ci guru lukrują jedynie naszą rzeczywistość, na krótki czas. Co nie zmienia faktu, że poszerzają też nasze horyzonty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż właśnie oni służą do roztrzaskania się. I poskładania na nowo po swojemu wreszcie :)

      Usuń
    2. A ja myślę, że wcale nie oni, a dobry psycholog czy psychoterapeuta 😊

      Usuń
  3. Oglądnęłam.
    Tereniu, Jakubiaka nawet kiedyś namiętnie oglądałam. Jak zapraszał do kawalerki, fajnych gości. Nawet w pewnym sensie podziwiałam. Nie chcieli go przyjąć do telewizji, założył swoją :-) . Teraz, odpłynął.
    To sprzedawcy, którzy sprzedają swój produkt. Tak ich odbieram. I to oni najlepiej żyją. I powiem Ci szczerze, że kiedyś, kiedy waliłam głową w mur, i nic z tego nie wychodziło. Jedynie zostawał ból głowy, uwierzyłabym we wszystko, żeby tylko wyjść na prostą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubiłam ten jego talk-show , bardzo dobrze to prowadził, wsłuchiwał się w to co ma do powiedzenia jego gość. Zapraszał bardzo ciekawych ludzi. Z przyjemnością się to oglądało. A potem taktycznie popłynął. Jest bystry, inteligentny, odkrył niszę i wykorzystał ją. A ludzie pogubionych nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń