Translate

piątek, 17 lutego 2023

O Panie, ocal nas przed tymi..


 

13 komentarzy:

  1. Lubię Hawkinsa ;) No patrz, też ma jedyną słuszną receptę :) Podobała mi się jego książka Siła czy moc, sporo z niej wzięłam sobie. Ale tak ogólnie, to ja byłam w wielu miejscach, które tu wymieniono. Feldenkraisa nadal używam, zmodyfikowałam sobie tylko. Też szukałam jakiejś recepty na zewnątrz :) Były rozczarowania, dołki, olśnienia. Z perspektywy czasu okazało się, że nawet głupie rzeczy i ludzie dostarczyli pożytecznych rzeczy. Nie ma idealnej recepty, jest tylko droga do siebie. Ale jak już znajdziesz siebie, droga nadal może być ciekawa, bo na zewnątrz jest też fajnie. Wiec nawet jak poszłam na tą słowiańską, to choć porażka, to fajna przygoda ;)
    A to, że ludzie się wkręcają? A jak się uczyć? Z domu trzeba wyjść i spróbować fasolek wszystkich smaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychodzisz "nagi" i odchodzisz "nagi", i to jest jedyna PRAWDA, a reszta - cokolwiek by nie napisano - to po prostu ILUZJA...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli własnie po to tu jesteśmy? I czemu nagi? Wszelkie doświadczenie zabieramy ze sobą, to bardzo cenny zasób. Takie pytania...

      Usuń
  3. Aniu, jeszcze tego nie rozumiesz, ale wszystko przed Tobą. To będzie kolejne doświadczenie, które zabierzesz ze sobą 😀💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto, ja już tam byłam. Iluzja to po prostu okazja.Zależy ja użyjesz.

      Usuń
  4. Opisz to, proszę na swoim blogu 🌹

    OdpowiedzUsuń
  5. Opiszę, tylko daj mi trochę czasu. Ostatnio namysły dłużej trwają.
    Słuchaj, jak dać królikowi czas...Bo urodziny, upływ czasu, może coś jeszcze...Jakby coś napinało się, gdy o tobie myślę, coś drżało.
    Mój mail anabzikowa@gmail.com
    Bo może będziesz chciała pogadać niezobowiązująco. A jak nie, to nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo...!!! WSZYSTKIEGO NAJPIĘKNIEJSZEGO ZAJĄCZKU 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🤗🤗💞💕💞💕💞💕

      Usuń
  6. Wielu jest takich,ktorzy szukaja siebie i wielu jest takich,ktorzy obiecuja pomoc znalezc.
    Najwazniejsze zeby sie nie pogubic.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A na końcu okazuje się, że "wiem, że nic nie wiem"😀😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lepiej nie wiedziec😉

      Usuń
    2. No właśnie 😀
      Bo życie jest po to, żeby żyć 😉🥳

      Usuń