Translate

sobota, 20 września 2014

help...help mi!


Nie jestem przesądna. Staram się rozumieć i zrozumieć - chociaż wiem, że nie wszystko da się rozumem.
 Trzynastka nigdy nie była dla mnie pechowa. Mieszkam nawet pod trzynastką (i dobrze mi z tym)!
Zdarzają się oczywiście różne "pechowe" życiowe zawirowania, ale czy to jest wina trzynas(tego)tki - trudno powiedzieć! Nigdy nie zwracałam na to uwagi...w myśl zasady - "kto wierzy w gusła, temu dupa uschła"!!!
Jednak, w ubiegłym tygodniu, dokładnie trzynastego, po odpaleniu komputera pojawiły się, na każdej otwieranej stronie, nachalne, agresywne, kłujące  oko i świdrujące mózg reklamy
Jest ich pełno!!!!!!!!!
Nie wiem jak się pozbyć tego gówna!
Próbowałam "coś tam" zablokować w ustawieniach, ale potem nie otwierała mi się poczta!
Czy Ktoś wie jak sobie z tym poradzić??! 
Bardzo mnie to wqrwia  i zniechęca! Pozbawia przyjemności korzystania z kompa!


Jak wiecie, to podpowiedzcie, proszę! 

:))

18 komentarzy:

  1. samej będzie bardzo trudno, można spróbować narzędzia -> opcje w przeglądarce, albo instalacja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Adblock , tylko musi być dostosowany do Twojej przeglądarki. Albo trzeba poprosić (zamówić) kogoś kto się "zna" żeby odinstalował ""g.wno''' które się z czymś zainstalowało, też czasem tak mam. i wtedy d.pa

    . to litera ó lub u

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli muszę do profesjonalisty...sama nie dam rady :/

    dzięki Alis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile tu podpowiedzi, muszę sobie dodać post do zakładek, aby mi nie zniknął........

      Usuń
  3. niestety ta gałąź rozwija się niezwykle dynamicznie....kiedyś wystarczył adblock, teraz już się tak wycwanili, że zainstalowanie tego programu bardzo ogranicza mozliwości korzystania z potrzebnych nam aplikacji...
    też mnie to wkurza niemożliwie..
    miłej niedzieli :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie denerwuj się, Maminko, nie psuj sobie niedzieli - to jedyne, co mogę doradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie denerwuj się kochana zawsze coś jest nie tak pozdrawiam życząc miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam kiedys ten sam problem,uzywam chromu,nie wiem czego Ty uzywasz.
    Zainstalowalam to,z,tad

    https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

    daj mi znac :)

    stopkam@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze zobacz tu
    http://itporady.pl/windows/skuteczne-blokowanie-reklam-w-przegladarkach/

    Albo tu

    http://komputery.spryciarze.pl/zobacz/jak-skutecznie-blokowac-reklamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm... cztery lata po podobnej infekcji wykupiłam w AVG profesjonalną ochronę komputera, stawka na miesiąc coś ok 6 zł, doszłam do wniosku, że warto spróbować, i nie żałuję, nic mnie nie spotyka... nie wyskakuje, więc może warto zainwestować? Adblock na początek również polecam, ale najpier uruchom skaner antywirusowy i pozbądź się tego, co tam utknęło w plikach... ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Żaden Chrom, jak najdalej od chroma. Mozilla Firefoks. Do niej trzeba ściągnąć Adblockera i zainstalować, a potem uruchomić jako rozszerzenia. Jest też taki mały darmowy programik, nazywa się adwcleaner, który czyści komp z różnego badziewia. No i podstawa to antywirus. Ja używam awasta w wersji darmowej i daje radę. Dasz radę zrobić to sama, nie musisz płacic żadnemu profesjonaliście, bo to takie podstawowe działania na kompie: ściągnąć plik, zainstalować i uruchomić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie mam, no nie mam "adwcleaner"- a ale sobie zainstaluję i potwierdzam: Mozilla Firefoks, Adblock i awast to zestaw poprawnie działający. U mnie przynajmniej.
      To może moja propozycja była zbyt szybka i najdroższa. Mam nadzieję, że nie zdążyłaś z niej skorzystać...

      Usuń
  10. Hmmm nauczyłam się ich nie widzieć. Nie lubię tylko tych które wyskakują nagle kiedy chcę coś kliknąć i przenoszą mnie tam gdzie być nie chciałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie umiem tego blokować i uczę się cierpliwości :) a w zabobony też nie wierzę. czarnym kotom życzę miłego dnia, a przystojnym kominiarzom puszczam oczko :)
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz wiele lat korzystam z chromu,nie mialam tez zadnych z ta przegladarka problemow.

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHANI!!!!

    Wszystkie porady przeczytane! Adblock zainstalowany. I wiecie, co?? - działa! Wreszcie pozbyłam się tych nachalnych reklam!!!!!!!!!!!!!
    Przynajmniej na razie!

    Bardzo serdecznie Wam dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  14. jak mogę napisać Maminko do ciebie poza blogiem???
    u mnie jest formularz kontaktowy jakbyś chciała odpisać:):))

    OdpowiedzUsuń