Translate

piątek, 14 lutego 2014

Udanego święta....

 
               
                 

14 komentarzy:

  1. Super :)))
    Krótko mówiąc najbardziej sprawdza się miks diabła i inteligenta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie, taki "do tańca i do różańca"...no i jeszcze żeby potrafił obsługiwać pralkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. No a ten mój pralki obsługiwać nie umie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mojemu udało się mnie dziś zaskoczyć, więc "napunktował" :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. :))
    Znacznie więcej się umie, gdy się musi, wiem po sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda Emmo...."potrzeba matką wynalazku" :))

      Też tak mam :*

      Usuń
  6. A moj lezy z apaleniem jakims przez zeba i antybiotyk wpieprza.
    Ja w samarytanke sie bawie:))

    Ot....dzien jak kazdy inny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już zupełnie jak każdy inny....kaszel od wczesnego rana do późnej nocy...ale co poradzić, żyć dalej trzeba :)

      Dzięki Małgoś :)

      Usuń
  7. Zaznaczam, że byłam, widziałam, zachwyciłam się animacją :* :* :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wpadam minutę po północy

    wciąż ściskam, walentynkowo, miło, czule :)

    OdpowiedzUsuń