Translate

piątek, 26 listopada 2021

Mania

Jestem sobie Mania zgrabna
 Trochę tłusta acz powabna
 Mama piła będąc w ciąży
 Więc intelekt mi nie ciąży

 Nie mam wiedzy, nie przyswajam
 Ale szybko się dostrajam
 Bo głupota jest na topie
 Czy kto młody czy po kopie

 Modne kiece, buty modne
 Na dni ciepłe i na chłodne
 Byle zadać szyku co dzień
 Tak przeleci rok po grudzień

I tak życie całe zleci
Wszystko jakoś tak obleci
Bo czy trzeba być rozumnym
W świecie, który jest daremny

Ten dylemat ludzkość trawi
Czy my mądrzy czy głupawi
Wszak historia pokazuje
To z głupotą się bryluje

Bądźmy wdzięczni idiotom
Ich próżności, ich bełkotom
Bo twój sukces dzięki temu
W dużym stoi przywileju



11 komentarzy:

  1. Wróciłaś ????
    Wierszyk zgryźliwy, acz prawdziwy ;) Aczkolwiek brak sensu obecnie na świecie, nie oznacza ogólnego braku sensu. Jest on, tylko widać z perspektywy. To zostajesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,tego nie wie nikt, a najbardziej ja sama... ;)))))))))

    Dzięki, pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie zrządzenie losu..a wiesz ,ze jak dziś wróciłam po długiej przerwie na bloga pomyślałam o Tobie :) Mamie Maminka:) Ciekawa jestem jak u Ciebie ..jak masz ochotę napisz na priv..jak nie też zrozumiem:):)Tak czy siak serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie Pati 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      Usuń
    2. Jak masz ochote wpadnij w realu , po sąsiedzku:)

      Usuń
    3. A gdzie ty jesteś Kochana?

      Usuń
  4. Ale niespodzianka:)
    Tylko znowu się nie zgub:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego nie obiecuję,bo ze mną to bywa różnie :))

      Pozdrawiam serdecznie :) ♥

      Usuń
  5. pozdrawiam, pamiętam, mile wspominam :D

    OdpowiedzUsuń